top of page
Writer's pictureTop Media

PPC jeb maksā par klikšķi - populārākais reklāmas apmaksas modelis

Updated: Apr 15

Vai esi domājis, cik labi būtu, ja efektīvi varētu sasniegt uzņēmuma mērķauditoriju un sekmīgi mērīt reklāmu rezultātus, maksājot vien par reklāmām, kas ir reāli apskatītas? Jā, tas ir iespējams un atbilde ir PPC reklāmas apmaksas modelis! Ko vēl tas piedāvā, kas tas īsti ir un kā tas var strādāt Tava uzņēmuma labā? Uzzini šī raksta turpinājumā!

Kas ir PPC jeb maksā par klikšķi?

PPC ir tiešsaistes reklāmas apmaksas modelis, kas no maksas par 1000 reklāmas skatījumiem (CPM), maksas par pieteikumu (CPL) un maksas par pirkumu (CPA) atšķiras ar to, ka reklāmdevēji maksā katru reizi, kad lietotājs noklikšķina uz kādas no viņu tiešsaistes reklāmām. Ja reklāma ir redzēta, bet klikšķa nav, par to nav jāmaksā. Tas nodrošina, ka budžets tiks tērēts, tikai piesaistot konkrētajā precē vai pakalpojumā ieinteresētu auditoriju, turklāt pastāv liela iespēja, ka uz reklāmas nenoklišķinājušie lietotāji vienalga atcerēsies jūsu zīmolu


Arī Top Media piedāvā PPC reklāmas kampaņu izveidošanu un pārvaldību kā vienu no digitālās aģentūras pakalpojumiem. Kāpēc tas ir aktuāli? Laiks apskatīt uzņēmumu ieguvumus un motivāciju aktivizēt “maksu par klikšķi”.


1. PPC veicina uzņēmumu mērķu sasniegšanu

No pirmās iepazīstināšanas ar zīmolu un tā piedāvājumu, līdz pat klientu pieteikumu piesaistei vai pirkuma izdarīšanai e-komercijas platformā - PPC būs laba izvēle. Lai kāds arī nebūtu jūsu izvirzītais biznesa vai mārketinga mērķis, šis reklāmu apmaksas modelis var būt noderīgs visdažādākajos ceļa, kuru interneta lietotājs noiet līdz kļūšanai par jūsu klientu, posmos.


2. PPC ir viegli izmērīt un izsekot

Būtisks PPC reklāmu izmantošanas ieguvums ir ērta un precīza sasniegto rezultātu izmērīšana. Savienojot izmantotās reklāmas platformas - Google, Facebook, - ar Google Analytics rīku, ir iespējams skaidri novērtēt, kuri reklāmas izvietojumi kuros kanālos ir snieguši vislielāko atdevi - lapas apmeklējumus, pieteikumus vai pirkumus. Tas ļauj ar pārliecību pieņemt datos balstītus lēmumus par turpmākajām investīcijām reklāmā.


4. Atbalsts citiem mārketinga kanāliem

Klientiem, kuri vēlas uzsākt savu lapu optimizēšanu interneta meklētājdzinējiem (SEO), bieži iesakām sākotnēji palaist PPC reklāmas kampaņu Google Search meklētājā. Kādēļ? SEO ir ilgtermiņa process, kurš rezultātus atnesīs tikai pēc laika, savukārt PPC klientus piesaistīs nekavējoties. Vienlaikus impresiju, klikšķu un konversiju dati no Google Ads pateiks priekšā, kādus atslēgvārdus visefektīvāk izmantot, veidojot SEO saturu. Dubults ieguvums - kāpēc nē?


5. Precīza mērķauditorijas atlase

Izmantojot PPC reklāmu apmaksas modeli, ir pieejamas visas jaunākās reklāmu mērķēšanas un kampaņu automatizācijas tehnoloģijas, ko mums sarūpējuši globālie milži Google un Facebook. Bez jau ierastajām iespējām uzrunāt konkrētiem vecuma, dzimuma, atrašanās vietas vai interešu parametriem atbilstošus interneta lietotāju, jaunās tehnoloģijas spēj, piemēram, analizēt pircējus jūsu mājas lapā, un parādīt reklāmas tieši tiem lietotājiem, kuri šiem pircējiem ir pēc daudziem signāliem vislīdzīgākie.


Top Media aģentūra ir Google, Facebook, un Bing oficiālais partneris, un mūsu sertificēto speciālistu komanda priecāsies palīdzēt Tavam uzņēmumam sasniegt pat visambiciozākos mērķus. Sazinies ar mums un piesakies uz konsultāciju jau šodien!

212 views0 comments

Comments


bottom of page