Nav noslēpums, ka ir nerakstītie likumi ko darīt un ko nedarīt sociālajos tīklos. Pārsvarā visi runā par to, ko darīt, bet par to, ko labāk nedarīt – krietni mazāk. Veidojot zīmolu komunikāciju sociālajos tīklos, pat mazākā kļūda var maksāt vairākus sekotājus, kas nozīmē mazāk potenciālo pircēju. Tieši šī iemesla dēļ, svarīgi apzināties darbības, kuras labāk neveikt sociālajos tīklos.
Reklāmas, reklāmas, reklāmas…
Atverot uzņēmuma lapu Facebook, neviens nevēlas redzēt tikai reklāmas. Sociālie tīkli nav reklāmu stabs, tādēļ ir jāatrod balanss starp saturu, kas reklamē, informē un izklaidē.
Izpētīts, ka vismaz 46% lietotāju pametīs lapu, ja tajā būs pārāk daudz reklāmu.
Protams, ir dažādi veidi kā aizstāt reklāmas, bet turpināt stāstīt par produktu. Piemēram, veidojiet ilustratīvus vai video formāta produkta aprastus, uzsverot nolūku informēt, nevis reklamēt.
Neatbilstošs saturs
Šobrīd noteicošais ir atbilstošs saturs. Auditorija sagaida, ka veidosiet tieši viņiem atbilstošu un interesantu saturu. Īpaši sociālajos tīklos, jāpievērš uzmanība vai saturs atbilst uzņēmuma mērķauditorijai.
Apmēram 41% lietotāju vairs nesekos uzņēmuma lapai, ja saturs būs nepiemērots.
Pirms satura veidošanas nepieciešams izpētes process – jānoskaidro kāda tipa ieraksti konkrētajai auditorijai šķiet visatbilstošākie. Parasti to var saprast diezgan ātri – pēc auditorijas iesaistes. Viena no lielākajām kļūdām ir ignorēt šo informāciju, tas var maksāt lielu daļu sekotāju.
Auditorijas ignorēšana
Komunikācija sociālajos tīklos ir divvirzienu process – auditorijai jādod iespēja ar jums sazināties un jūsu pienākums ir tiem atbildēt. Auditorijas ignorēšana ir nopietna kļūda. Tieši šī iemesla dēļ Facebook pievieno nozīmīti, ja pietiekami ātri un veiksmīgi atbildat uz vēstulēm platformā. Nepieciešams arī atbildēt uz komentāriem, īpaši ja izteikti kādi komplimenti par uzņēmumu vai produktu.
Protams, tēmturi jeb mirkļbirkas (saukti arī par atsauces tagiem) var būt noderīgi, bet par daudz var būt krietni par daudz. Ja puse no ieraksta sastāv no tēmturiem, tas noteikti ir par daudz. Svarīgi ir izvēlēties tiešām atbilstošus tēmturus, lai ar to palīdzību sasniegtu pareizo auditoriju.
Izpētīts, ka visaugstāko auditorijas iesaisti platformās Facebook un Twitter iegūst ieraksti, kuros ievietota 1 vai 2 mirkļbirkas, bet Instagram ideālais skaits ir – 9 vai 10.
Pirms izvēlieties mirkļbirkas – aplūkojiet saturu, kas parādās pie konkrētā vārda, vai tas nekaitēs zīmola tēlam.
Ja arī Jūs vēlaties efektīvi izmantot plašās sociālo tīklu iespējas, sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus. Lai uzzinātu aktuālāko informāciju par nozares jaunumiem, piesakies Top Media jaunumu ziņojumiem!
[vc_column_inner width=”1/2″][vc_btn title=”Sazināties!” shape=”square” color=”sky” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Ftopmedia.lv%2Fkontakti|||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_btn title=”Pieteikties!” shape=”square” color=”sky” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Ftopmedia.lv%2Fpiesakies-jaunumiem%2F|||”]
Comments