Skaitļi nemelo - Instagram katru mēnesi izmanto vairāk nekā 1 miljards lietotāju visā pasaulē. Arī Latvijas iedzīvotāji iecienījuši šo platformu, kuras saturu galvenokārt veido attēli un īsi video - pēc paša sociālā tīkla datiem savu profilu tur izveidojuši vairāk nekā 600 000 lietotāju no mūsu valsts. Šodien apskatīsim 4 būtiskus iemeslus, kādēļ uzņēmumiem būtu vērtīgi reklamēt savus produktus un pakalpojumus Instagram.
Vide skaistām lietām
Instagram ir izteikti vizuāla platforma - starp košajām ceļojumu bildēm un influenceru līdz detaļām pārdomātajiem selfijiem lieliski iederēsies tie produkti, kurus iespējams skaisti nofotografēt. Taču, ja tavs produkts vai pakalpojums prasa pamatīgāku iedziļināšanos - nav pamata bažām, jo Instagram ir lieliska platforma arī video reklāmu izvietošanai un pētījumi rāda, ka šobrīd tieši video ir formāts, ar kura palīdzību vairākums cilvēku vislabāk uztver informāciju.
Viegli sasniegt īsto mērķauditoriju
Instagram izmanto kopīgu reklāmu pārvaldības platformu ar Facebook un dala arī plašo reklāmu mērķēšanas iespēju loku, kas ļauj pēc vecuma, dzimuma, atrašanās vietas, interesēm, līdzšinējām darbībām un citiem parametriem precīzi atlasīt reklāmu auditoriju. Tādēļ reklāmas Instagram visbiežāk tiek izvietotas paralēli ar reklāmām Facebook. Vienīgi jāņem vērā, ka atsevišķiem reklāmu veidiem Instagram vidē būs nepieciešams sagatavot reklāmas materiālus citos izmēros.
Atver ceļu uz mājaslapu
Ja tavs uzņēmums jau aktīvi darbojas Instagram, tad fakts, ka postu aprakstos nav iespējams ievietot klikšķināmus linkus, noteikti nebūs paslīdējis garām. Instagram savu lēmumu pamato ar spama apkarošanu, taču mums atliek meklēt apkārtceļus klientu novirzīšanai uz mājaslapu vai citu resursu, kas sniedz papildinformāciju par produktu vai piedāvā to iegādāties. Visērtākais veids ir tieši maksas reklāmu izvietošana - uzklišķinot uz šīm reklāmām, lietotājs nekavējoties nonāks uzņēmuma lapā.
Pārdod savā profilā
Instagram Shopping ir salīdzinoši jauna iespēja uzņēmumiem ar e-veikalu izvietot preču katalogu arī savā biznesa profilā, bet pircējiem - veikt iepazīšanos ar produktu un pieņemt lēmumu par pirkumu, nepametot sev ierasto vidi. Norēķinu veikšanai gan pagaidām vēl būs jāpārvirza pircējs uz uzņēmuma e-veikalu, taču ASV jau šobrīd ir pieejams Instagram Checkout rīks, kas ļauj arī samaksu saņemt turpat Instagram profilā. Jaunam pārdošanas kanālam ir nepieciešams būvēt apmeklētāju plūsmu un to šajā gadījumā visērtāk piesaistīt būs tieši ar Instagram reklāmu vai influenceru mārketinga palīdzību.
Šie ir tikai daži no iemesliem nopietni apsvērt Instagram reklāmu izmantošanu sava biznesa attīstībā. Vai tavam uzņēmumam jau ir reklāmas Instagram? Un ja ir, vai tās atnes cerēto rezultātu? Top Media sertificētie Facebook un Instagram speciālisti var palīdzēt uzsākt vai būtiski uzlabot tava uzņēmuma reklāmas kampaņas Instagram platformā. Nekavējies un piesakies uz konsultāciju!
Comments