top of page
Writer's pictureTop Media

Google Analytics 4 vai Universal Analytics?

Vai esi kādreiz juties kā detektīvs un mēģinājis salikt kopā norādes, lai atklātu kādu noslēpumu? Tieši tāds ir datu analītikas princips! Mēs skatāmies uz dažādiem soļiem, kurus apmeklētāji veic Tavā mājaslapā. Tāpat kā detektīva instrumenti, Google Analytics ir pieejams divās versijās - Universal Analytics un Google Analytics 4 (GA4). Ienirsim šo "digitālo detektīvu instrumentu" pasaulē un apskatīsim, kā tie atšķiras, un kāpēc GA4 ir labālais lēmums Tavam uzņēmumam.

Kas ir Universal Analytics?

Iztēlojies, ka Universal Analytics ir kā tradicionālais detektīvs ar uzticamu piezīmju grāmatu, kurā rūpīgi fiksē katru detaļu. Šis rīks tiek izmantots uzņēmumiem, lai sekotu līdzi saviem mājaslapas apmeklētājiem - kādus soļus tie izdara lapā, ko apskata un cik ilgi paliek. Tā ir analītikas norma, piedāvājot funkcijas kā lietotāju mijiedarbības (sesiju) un datu atskaites novērošanu.


Kas ir Google Analytics 4 (GA4)?

Tagad iedomājies GA4 kā detektīvu no nākotnes. Viņš ir aprīkots ar augstākās tehnoloģijas rīkiem un pieņem inovatīvu pieeju noslēpumu atšifrēšanai. Tā mērķis ir sniegt izsmeļošāku skaidrojumu par to, kā lietotāji mijiedarbojas ar Tavu uzņēmumu dažādās ierīcēs un platformās.


Kā atšķiras Universal Analytics no Google Analytics 4?

Iedomājies Universal Analytics kā tādu, kas skaita, cik daudz cilvēku ienāk veikalā un cik ilgi paliek, kamēr GA4 ir ieinteresēts visā pircēju ceļojumā. GA4 aplūko, ko cilvēki dara veikalā, vai viņi atgriežas un vai viņi par to pastāstīja saviem draugiem.


  • Datu apstrāde: Atšķirībā no Universal Analytics, kas strādā sesijās, GA4 darbojas notikumos - lietotāju mijiedarbībā ar saturu, piemēram, klikšķiem vai formu iesniegšanu.

  • Lietotamība: Abas datu platformas ir kā dažādu pilsētu kartes - Universal Analytics ir kā tradicionāla karte papīra formātā, kamēr GA4 ir Waze un izmanto GPS, sniedzot arvien detalizētāku ieskatu Tavu mājaslapu lietotāju darbībās.

  • Privātums un datu kontrole: Ja Universal Analytics būtu kā durvju sargs, kurš neievēro "netraucēt" zīmes, tad GA4 būtu respektablāks, nodrošinot uzlabotas privātuma iespējas un lietotāju vajadzībām orientētus datus.

  • Datu atsekošana vairākās platformās: Šeit GA4 patiešām izceļas. Tas ir kā sarunas izsekošana starp dažādām telpām ballītē, kamēr Universal Analytics izsekotu tikai sarunu vienā telpā.


Kāpēc Google Analytics 4 ir labākais datu analītikas risinājums uzņēmumiem?

Tāpat kā pāreja uz modernāku auto ar labākām funkcijām, pāriešana uz GA4 atvieglo un padara modernāku Tavu analītikas pieredzi. Tas piedāvā prognozējošo analītiku (kā biznesa nākotnes plānošanas rīku), mākslīgā intelekta iespējas (kā digitālo detektīvu) un pilnīgāku privātuma atbilstību (lai garantētu Tava uzņēmuma atbilstību jaunākajām datu aizsardzības prasībām).


Kā palielināt uzņēmuma peļņu, nepalielinot mārketinga budžetu?

Kurš gan negribētu gūt lielāku peļņu par mazākiem izdevumiem? Mēs pastāstīsim par dažiem veidiem, kā ar GA4 palīdzību var uzlabot savu peļņu, nemaksājot vairāk par mārketinga budžetu.


  • Prognozējošā analītika: Atceries to kristāla bumbu? Tā ļauj Tev paredzēt lietotāju uzvedību, palīdzot plānot nākotnes vajadzības.

  • Auditorijas izveide: Tas ir kā izvēlēties precīzi tos viesus, kurus vēlaties aicināt uz savu ballīti. Fokusējieties uz potenciālajiem klientiem, kas visdrīzāk autsauksies uz jūsu piedāvājumu.

  • Konversiju modelēšana: Tas palīdz Tev labāk izprast klientu pāreju uz pirkumu, pat ar ierobežotu datu daudzumu.


Pāreja no Universal Analytics uz Google Analytics 4

Pāreja no Universal Analytics uz GA4 ir kā pārcelšanās uz jaunu pilsētu - labākais veids, kā to izdarīt, ir iekārtot jauno vietu, pirms pamest veco. Ir nepieciešams laiks, lai apzinātos jauno vidi, izprastu tās īpašības un pielāgotu tās savām vajadzībām. Tāpēc īstais laiks pārcelties uz jauno analītiku ir tagad!


Google Analytics 4 ir kā Tavs jaunās paaudzes detektīvs, gatavs iedziļināties Tavu lietotāju datu noslēpumos. Lai arī Universal Analytics mums ir labi kalpojis, skaidrs, ka GA4 ir atnesis vairākus uzlabojumus un nolicis nākotnes analītiku mūsu priekšā. Ar labāku ieskatu lietotāju uzvedībā, prognozējošām spējām un privātuma atbalstu, tas ir gatavs dot Tavam uzņēmumam labākus rezultātus.


Vai Tavs uzņēmums ir gatavs GA4?


Pieteikties konsultācijai!



19 views0 comments

Comments


bottom of page