top of page
  • Writer's pictureTop Media

Clubhouse - aplikācija izklaidei vai tomēr biznesam?

Updated: May 19, 2021

Šķiet, ka visi sociālo tīklu entuziasti pēdējo nedēļu laikā ir kaut reizi dzirdējuši vārdu Clubhouse. Tiesa, viedokļi ir dažādi un izpratne par aplikāciju krasi atšķiras. Kas īsti ir Clubhouse, un vai tas var noderēt kā papildus rīks tavam biznesam?

Ekskluzīva platforma tikai ar ielūgumiem

Clubhouse ir reāla laika audio diskusiju platforma, kurā sākotnēji reģistrēties bija iespējams tikai iOS operētājsistēmas jeb Apple viedtālruņu īpašniekiem, saņemot speciālu uzaicinājumu. Maija sākumā beidzot tika izziņota arī lietotnes Android versija, kura no 18. maija pieejama arī lietotājiem Latvijā. Sākotnēji izstrādātāju uzaicinājumu saņēma sabiedrībā zināmi cilvēki, viedokļu līderi un citas publiski nozīmīgas personas. Pēc tam viņi varēja uzaicināt savus draugus, un tie varēja turpināt pievienošanās ķēdes posmu.


Ieguvumi lietojot Clubhouse


1. Nekādu traucēkļu

Ņemot vērā, ka šajā platformā jāpiedalās tikai ar savu balsi, nav nepieciešams uztraukties par perfekto vizuālo izskatu. Viss, kam ir nozīme, ir Tava balss un pievienotā vērtība, kuru ar savu sakāmo atnes uz konkrēto diskusiju istabu. Līdz ar to, klausoties runātājus, ir mazāk faktoru, kas var novērst uzmanību no sarunas. Tas dod papildus garantiju, ka Tevis teiktais tiks uzklausīts.


2. Piekļuve spilgtām personībām

Ne velti visi šobrīd apspriež Clubhouse. Vai vēl kādā aplikācijā Tu vari pieslēgties sarunai ar Elonu Musku un no pirmavota uzzināt par viņa investīcijām kriptovalūtām? Nē, šis ir kas pavisam jauns! Aplikācijas funkcionalitāte ļauj pievienoties jebkurai sev interesējošai tēmai un istabai.Diskusijām pievienoties un tajās iesaistīties var lietotāji no jebkuras pasaules malas. Neatkarīgi no tā, vai atpūties uz dīvāna, dodies rīta skrējienā vai malko tasi kafijas, Clubhouse piedāvā iespēju klausīties aizraujošas sarunas ar uzņēmējiem, politiķiem un slavenībām.


3. Īstā aplikācija, īstajā brīdī

Neskaitāmas atceltas, pārceltas, nenotikušas konferences pandēmijas dēļ liek cilvēkiem ilgoties pēc kultūras un socializēšanās. Šobrīd, kad otrais vīrusa vilnis strauji turpina pulsēt, mēs jau sen gaidījām tādu “tīklošanās” aplikāciju kā Clubhouse. Tas arī izskaidro aplikācijas straujo izaugsmi un popularitāti.


Kā Clubhouse var strādāt Tava biznesa labā?

Apkopojot augstāk minētās funkcijas, var šķist, ka Clubhouse ir kārtējā aplikācija izklaidei. Tā tiešām ir daļa no aplikācijas būtības, bet ne tās galvenā funkcija. Tieši tāpēc ir vērts pievērst uzmanību dažiem ieteikumiem, kas var noderēt Tavam biznesam, ja apsver domu aktivizēt Clubhouse.


Kā ar daudzām platformām, Clubhouse nekādā ziņā nenodrošina tiešu uzņēmuma izaugsmi, taču, efektīvi pielietota, tā var kalpot kā visai noderīgs rīks. Ja Tev ir izdevies tikt pie ielūguma, vari sākt eksperimentēt ar Clubhouse, kas var Tevi savienot ar interesantiem, līdzīgi domājošiem cilvēkiem un potenciālajiem klientiem.


  • Iespēja mācīties no ekspertiem

Tērzēšanas istabu tēmu saraksts ir bezgalīgs un runātāju tāpat. Taču, stratēģiski pievienojoties istabām, piemēram, par mārketingu, biznesu, e-komerciju un finansēm, pieredze var būt ārkārtīgi noderīga. Kāpēc? Jo šajā platformā nozares eksperti ar prieku un bez atlīdzības dalās savās zināšanās. Kaut tās ir vienkāršas, ikdienišķas sarunas, to pievienotā vērtība ir neizmērāma. Kā uzņēmējs, vien meklējot atslēgas vārdus un pievienojoties sarunām, Tu vari apzināt par plašu tēmu loku, kas var palīdzēt atrisināt kādu problēmu vai stiprināt biznesu.


  • Viegli atrast cilvēkus ar nepieciešamajām prasmēm

Apmeklējot tematiskās tērzētavas, pastāv iespēja iepazīt cilvēkus ar Tavam uzņēmumam nepieciešamajām zināšanām un pieredzi. Pastāv dažādi stāsti, ka uzņēmēji ir atraduši jaunos darbiniekus Clubhouse un ir ļoti apmierināti ar rezultātu. Varbūt arī Tavs potenciālais kolēģis šobrīd moderē diskusiju Clubhouse.


  • Sniedzot bezmaksas padomus, saņem vērtīgus klientus

Tāpat Tu vari izveidot savas tērzēšanas istabas, neatkarīgi no tā, vai tie ir vienreizēji eksperimenti vai atkārtoti pasākumi, un sākt veidot sekotāju kopienu. Cilvēki, kam šī tēma interesēs, noteikti pievienosies un potenciāli var kļūt no sekotājiem par klientiem. Dalīties informācijā, kas citiem ir noderīga, ir ļoti vērtīgi. Un Clubhouse ir lieliska platforma, lai parādītu savu profesionalitāti attiecīgajā jomā.


Atbildot uz sākumā izvirzīto jautājumu, Clubhouse aptver abus lauciņus - gan izklaidi, gan vērtīgu ieguvumu biznesam. Uzņēmumiem ir svarīgi būt lietas kursā par jaunākajām nozares tendencēm, tāpēc pievienoties un eksperimentēt ar Clubhouse ir visnotaļ ieteicams!



103 views
bottom of page