Kamēr TikTok plāno konkurēt ar Spotify, lejuplādētāko mobilo lietotņu topos ielauzies jauns foto šērošanas rīks - BeReal. Vairāk inormācijas meklē raksta turpinājumā.
TikTok konkurēs ar Spotify
Gaidāms, ka TikTok sevi varētu pieteikt arī mūzikas strīmošanas biznesā. Izdevums "The Insider" atklājis, ka īso video servisa mātesuzņēmums ByteDance jau maijā ASV reģistrējis zīmolu "TikTok Music". Jāatgādina, ka ByteDance jau ir pieredze ar mūzikas strīmošanu, jo Indijā, Brazīlijā un Indonēzijā darbojas viņiem piederošais serviss Resso. Secinām, ka nozares vaļiem Spotify un Apple Music drīzumā varētu nākties sarūmēties.
YouTube izaugsme bremzējas
Samazinoties pandēmijas ieteikmei, Youtube ienākumi no reklāmu izvietošanas vairs neaug tik strauji kā iepriekš. Šī gada otrajā ceturksnī pieaugums mērāms vien 4,8% apjomā, biržas analītiķi to uzskata par ievērojamu neveiksmi. Paši Youtube pārstāvji atklāj, ka platformas lietotāji arvien vairāk izvēlas lietot grūtāk monetizējamus produktus - piemēram, Youtube Shorts. Tāpat Google vadītājs nesen atzina, ka konkurence ar tādām video platformām kā TikTok paliek arvien saspringtāka. Gaidām TikTok reklāmu parādīšanos arī Latvijā.
BeReal - jauna zvaigzne vai meteorīts
Lejuplādētāko mobilo lietotņu topos ielauzies jauns foto šērošanas rīks - BeReal. Tā autori savu platformu dēvē par anti-Instagram un vēlas cīnīties ar profesionāli veidoto saturu, kas neatspoguļojot realitāti. BeReal lietotāji reizi dienā saņem aicinājumu 2 minūšu laikā uzņemt foto ar sava telefona priekšējo un aizmugurējo kameru. Kombinētais attēls tiek publicēts, nepiedāvājot nekādus filtrus vai rediģēšanas iespējas.
Vai tavam uzņēmumam jau ir reklāmas sociālo tīklu kontos, kas atnes iecerēto rezultātu? Top Media sertificēto speciālistu komanda var palīdzēt uzsākt vai būtiski uzlabot tava uzņēmuma reklāmas kampaņas. Nekavējies un piesakies uz konsultāciju!
header.all-comments