top of page
  • Writer's pictureTop Media

5 soļi veiksmīgas mārketinga stratēģijas izveidei

Tiem mārketinga speciālistiem, kas veido mārketinga stratēģijas, svarīgi ir pēc iespējas ātrāk un efektīvāk sasniegt izvirzītos mērķus. Padomu un paņēmienu kā izveidot stratēģiju ir nebeidzami daudz. Tomēr esam apkopojuši 5 soļus, kam jāpievērš pastiprināta uzmanība, veidojot mārketinga stratēģiju.

 

Situācijas apzināšanās

Galvenais ar ko sākt (un nereti par to tiek aizmirsts) ir apzināties situāciju tirgū vai nozarē. Padomājiet, ko Jūs vēlaties sasniegt tuvāko gadu laikā. Apzināties kādi ir ilgtermiņa mērķi ir būtiski, lai saprastu no kurienes sākt veidot stratēģiju. Izvirzot lielākos, būtiskākos mērķus, vieglāk tos sadalīt mazākos sasniegumos, kas jāīsteno.

 

Zināt sākuma punktu

Kad uzstādīti ilgtermiņa mērķi, svarīgi ir zināt, kāda ir pašreizējā situācija. Lai izmērītu progresu, jāpiefiksē sākuma mērījumi un cik atlicis līdz mērķim. Šāda atspēriena punkta noteikšana gan motivē aktīvi darboties, gan palīdz kontrolēt stratēģijas izveides un īstenošanas procesu.

 

Izvirzīt mazos mērķus

Protams, zināt lielos mērķus, kas jāsasniedz veidojot mārketinga stratēģiju, ir būtiski. Tomēr, sasniegt visu uzreiz nav iespējams, tādēļ ieteicams izvirzīt mazos mērķus un lielo mārketinga plānu sadalīt posmos. Piemēram, ja mārketinga stratēģijas uzdevums ir popularizēt sociālo tīklu profilus un sasniegt 1000 lapas sekotājus 6 mēnešu laikā, sadaliet to 3 posmos un sekotāju skaitu audzējiet pamazām.

 

Sekojiet rezultātiem

Regulāra rezultātu uzraudzība ir veiksmīgas mārketinga stratēģijas pamatā. Sekojot līdzi rezultātiem, iespējams veikt izmaiņas un stratēģijas uzlabojumus, pielāgojumus, lai sasniegtu vēl augstākus rezultātus un mērķus. Nereti veidojot stratēģiju nav iespējams skaidri noteikt visus aspektus, kurus laika gaitā uzrāda rezultāti un dod iespēju mainīt to, ko sākumā nav izdevies īstenot atbilstoši.

 

Plānojiet laiku

Veidojot stratēģiju un izvirzot gan mazos, gan lielos mērķus būtiski jau laicīgi izveidot arī plānu, kurā skaidri definēt cik laika kādam mērķim vai uzdevumam iespējams atvēlēt. Tieši šāda laika kontrole motivē sasniegt mazos mērķus, kas aizvedīs pie lielā mērķa sasniegšanas.

 

Ja arī Jūs vēlaties efektīvi izmantot plašās digitālā mārketinga iespējas,  sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus. Lai uzzinātu aktuālāko informāciju par nozares jaunumiem, piesakies Top Media jaunumu ziņojumiem!

[vc_column_inner width=”1/2″][vc_btn title=”Sazināties!” shape=”square” color=”sky” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Ftopmedia.lv%2Fkontakti|||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_btn title=”Pieteikties!” shape=”square” color=”sky” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Ftopmedia.lv%2Fpiesakies-jaunumiem%2F|||”]

331 views
bottom of page