Joprojām līdz galam nesavaldītā globālā pandēmija neapšaubāmi ir ietekmējusi ikviena interneta lietotāja paradumus. Ko vērts ņemt vērā uzņēmumiem, reklamējoties digitālajā vidē, laikā, kad vakcinēšanās tempi uzņem apgriezienus un pie horizonta vīd cerība par situācijas normalizēšanos?

Interneta lietošanas augstākais punkts
Pētījumi no ASV, Lielbritānijas un citām valstīm apliecina - pandēmija daudzviet pat dubultojusi internetā pavadīto laiku, turklāt tas attiecināms gan uz darba vajadzībām, gan izklaidi. Šobrīd cilvēki internetā meklē kā vakariņas, tā jaunus džinsus, tādēļ šis ir izcils laiks, kad reklamēties digitālajā vidē. Izmanto to savā labā un sasniedz savu mērķauditoriju. Protams, Covid-19 pandēmija agri vai vēlu beigsies, taču būtiski atcerēties, ka tās laikā iegūtie paradumi paliks ar mums vēl ilgi.

E-komercija - vairāk un biežāk
Dati no dažādiem avotiem uzrāda atšķirīgus e-komercijas izaugsmes tempus. Taču par to, ka pēdējais gads pirkumiem internetā ir pievērsis daudzus no tiem, kuri līdz šim uz to skatījās skeptiski, kā arī to, ka Latvijā un pasaulē internetā cilvēki iepērkas biežāk kā līdz šim, šaubu nav. 73% Latvijā veiktā "Gemius" e-komercijas pētījuma dalībnieku apstiprināja, ka internetā iepērkas reizi mēnesī vai biežāk. Turklāt būtiski paplašinājies arī pirkto preču un pakalpojumu klāsts. Tāpat daudzās nozarēs, kuras iepriekš paļāvās uz TV un radio reklāmu klientu piesaistei, šobrīd novērojama strauja pārorientēšanās uz digitālo pārdošanu un digitālajām reklāmām. Iespējams, arī tavam uzņēmumam ir vērts pārvērtēt izvēlēto reklāmas stratēģiju.

Pieejamība, drošība un kvalitāte kā lojalitātes veicinātājs
COVID-19 ietekmē veselība ir izvirzījusies mūsu ikdienas prioritāšu priekšgalā, un tas ir atstājis jūtamu iespaidu uz sabiedrības paradumiem. Arvien lielāka daļa patērētāju šobrīd priekšroku dod uzņēmumiem, kuri spēj atvieglot viņu ikdienu, nodrošinot ātru un ērtu savu preču pieejamību. Vienlaikus liels fokuss ir arī uz veselīgiem, kvalitatīviem produktiem un veselībai droši īstenotiem pakalpojumiem. Ja tādus piedāvā, neaizmirsti šo faktu uzsvērt savās reklāmās un citos komunikācija kanālos!

Vēlies efektīvi sasniegt savu mērķauditoriju un izvietot reklāmas internetā, balstoties uz aktuālajām tendencēm? Uzraksti vai piezvani mums! Top Media profesionāļi priecāsies palīdzēt!
Par rakstu "Interneta lietotāju paradumi - 3 izmaiņas pēc COVID-19", kas aplūko būtiskās izmaiņas interneta lietošanas ieradumos, <a href='https://jakarta.telkomuniversity.ac.id/en/what-is-a-rootkit-definition-types-and-prevention/'>noklikšķiniet šeit</a>, lai uzzinātu vairāk!