top of page
Writer's pictureTop Media

4 sociālo tīklu tendences 2020. gadā

Updated: Mar 31, 2020

Sociālie tīkli jau šobrīd maina mazumtirdzniecību, un 2020. gadā, visticamāk, mazumtirgotājus sagaida vēl lielākas pārmaiņas. Mazumtirgotāji, kuri izmanto sociālos tīklus, un ir gatavi uzņemties aprēķinātos riskus, visdrīzāk gūs labumu no šīm pārmaiņām. Balstoties uz sociālo mediju mārketinga uzņēmuma “Socialbakers” novērojumiem, priekšplānā tiek izvirzītas 4 sociālo tīklu tendences, kas būs īpaši aktuālas 2020. gadā.


#1 Influenceru mārketinga kampaņas


Iespējams, kāds ir dzirdējis baumas, ka influenceru mārketings zaudē savas pozīcijas, tomēr tā nav. Šis mārketinga veids ir spēcīgāks un ietekmīgāks nekā jebkad agrāk. Tas ir skaidrojums ar to, ka patērētāji, pieņemot lēmumu par preces vai pakalpojuma iegādi, arvien vairāk meklē atsauksmes un uzticamus viedokļus. Tieši tāpēc zīmoliem ir jāizmanto šī izdevība un jāapvienojas ar influenceriem, lai veidotu autentisku saikni ar savu mērķauditoriju.



#2 Sociālās komercijas uzplaukums


Tā kā arvien vairāk klientu iepērkas tieši no sociālo tīklu platformām, nevis dodas uz online veikalu, 2020. gadā tiek paredzēts īsts sociālās komercijas uzplaukums. Sociālajos tīklos strauji izplatās ar iepirkšanos saistīts saturs, un platformas reaģē, pievienojot citas e-komercijas funkcijas.


Piemēram, Instagram jau ir palaidis Instagram Shopping atsevišķiem zīmoliem, tādā veidā ļaujot cilvēkiem atklāt un izpētīt produktus. Facebook aplikācijas jau šobrīd piedāvā dažādus rīkus, lai visas mārketinga aktivitātes, sākot ar produktu iepazīstināšanu un beidzot ar klientu apkalpošanu pēc pirkuma, varētu notikt sociālajos tīklos. TikTok nesen pavēra durvis uz sociālo komerciju ar beta testiem, kas ļāva influenceriem ievietot sociālās komercijas saites lietotnes videoklipos.



#3 TikTok uzvaras gājiens


2019. gadā video koplietošanas sociālajam tīklam TikTok bija 1,5 miljardi lejupielāžu. Šo izaugsmi veicināja pieaugošā interese no Z paaudzes puses, agresīvas mārketinga kampaņas un uzņēmuma ieguldījums ģeogrāfiskajā paplašināšanā. TikTok jau ir Nr.1 reklāmdevējs vietnē Snapchat un Nr.2 reklāmdevējs vietnē YouTube. Tiek paredzēts, ka TikTok popularitāte 2020. gadā palielināsies vēl vairāk, jo tirgotāji izdomās, kā vislabāk izmantot šo plaukstošo platformu.



#4 Virtuālā un papildinātā realitāte pārdošanai


Virtuālā realitāte (VR) un paplašinātā realitāte (AR) jau sen ir saistīta ar spēļu pasauli un / vai ar liela budžeta Holivudas filmām. Mazumtirgotāji un tirgotāji, kuri uzskata, ka AR un VR ir vienīgi uzmanību piesaistoši triki, ļoti zemu novērtē šo tehnoloģiju potenciālu. VR var izmantot, lai piesaistītu un aizrautu auditoriju, palielinātu zīmola atpazīstamību un ietekmētu iepazīstināšanu ar produktu un tā iegādi.


Jau šobrīd apģērbu mazumtirgotāji eksperimentē ar VR lietotnēm, kuras pircēji var izmantot, lai izmēģinātu drēbes pirms to iegādes. Savukārt Instagram palaida Stories dažiem kontiem, lai eksperimentētu ar VR un AR iepirkšanos, mijiedarbotos ar apģērbu un izmēģinātu to. Paredzams, ka 2020. gadā tiks vairāk eksperimentēts ar AR un VR.

Kad reklamējat savas preces vai pakalpojumus, izmantojot sociālos tīklus, jūs veicat ieguldījumu savā biznesā. Lai to darītu pareizi un efektīvi, aicinām izmantot speciālistu pakalpojumus. Sazinieties ar mums, lai sīkāk uzzinātu par sociālo tīklu reklāmas iespējām jūsu biznesam!

1,147 views0 comments

Comments


bottom of page