top of page
  • Writer's pictureTop Media

Kā apzināties savu konkurenci?

Ir teiciens ‘Turi draugus tuvu, bet ienaidniekus – tuvāk’, ar konkurentiem ir līdzīgi. Lai veiksmīgi izveidotu mārketinga stratēģiju un nepazustu ar reklāmām pilnajā digitālajā vidē, ir jāpazīst savs darbības lauks, tostarp konkurenti.

Izmantojot AdWords un SEO priekšrocības, kas ļauj nonākt meklētāja pirmajās lapās, konkurenti ir tur pat līdzās. Tās ir uzņēmumu, produktu un paklpojumu mājaslapas, kas mērķauditorijai tiek parādīti, izmantojot tos pašus atslēgas vārdus jeb meklētājvārdus, un tie – ar kuriem, izmantojot AdWords, konkurēt par pirmajām pozīcijām virs meklēšanas rezultātiem.

Lai uzsāktu konkurentu apzināšanas procesu, kārtīgi jāsagatavojas – jāizpēta ar konkrēto produktu, pakalpojumu vai lapu saistītie atslēgas vārdi. Par laimi, ir izveidoti dažādi rīki, kas šo izpētes procesu padara vienkāršāku, piemēram, Google Keyword Planner , Moz Keyword Explorer un Ubersuggest.

Kad sagatavoti atslēgas vārdi, nākamais solis ir atrast pašus konkurentus:

1.Google meklētājs

Google ir visvienkāršākais veids, kā manuāli atrast konkurentus. Viss ir pavisam vienkārši – ievadiet Jums atbilstošos atslēgas vārdus. Šis meklēšanas process parāda tiešos konkurentus, kad gan izmanto AdWords, gan ir organiskās meklēšanas līderi. Tomēr, šis process var būt īpaši laikietilpīgs, jo ja atslēgas vārdu saraksts ir garš, tad to visu pārbaude var prasīt pietiekami daudz resursu.

2. Google “Related:” jeb saistītās lapas

Vēl viens veids kā izmantot Google meklētāju, lai atrastu tiešsaistes konkurentus, neievadot katru atslēgas vārdus ir izmantot Google saistītās lapas jeb funkciju ‘Related:’ . Nepieciešams Google meklētājā ievadīt “related:[lapas URL]”Rezultātā tiek uzrādīti tiešie konkurenti, kuriem ir līdzīgs lapas saturs.

3. Google Maps jeb kartes

Vēl viens veids kā izmantot Google iespējas konkurentu atrašanai, īpaši lokālajam biznesam, ir izmantojot Google kartes. Arī šis meklēšanas process ir pavisam vienkāršs – ievadiet atslēgas vārdu + atrašanās vietu, tā iegūstot rezultātus pēc atrašanās vietas.

Protams, ir vēl dažādi veidi, kā atrast konkurentus, piemēram, Searchmetrics, tomēr šī mājaslapa rezultātus piedāvā par maksu. Tāpat kā Semrush un Getstat .

Ja arī Jums ieinteresējušas Google un Google AdWords plašās iespējas, sava uzņēmuma digitālās atpazīstamības attīstīšanai, sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus.

122 views
bottom of page