Laiks. Atklāsme. Pārliecība. Sirdsmiers. Tie ir četri atslēgvārdi, četri mūsu klientu ieguvumi, uz kuru pamata būvējām jauno Top Media reklāmas kampaņu. Ļoti iespējams, to jau esat pamanījuši kādā no savām iecienītajām digitālajām platformām. Kādēļ tieši šie vārdi un kādēļ izvēlējāmies uzrunāt savus potenciālos klientus pavisam citādi, kā to ierasti dara digitālā mārketinga aģentūras – to šodienas blogā aicinājām atklāt Top Media mārketinga un pārdošanas vadītāju Jāni Poli.
Pilns pakalpojumu spektrs, Premier Google partneru statuss, laimīgi klienti, lieliskas atsauksmes, sertificēti darbinieki, ilggadēja pieredze, augsta atdeve no investīcijām reklāmās – tie visi ir svarīgi labas digitālā mārketinga aģentūras atribūti. Bet vienlaikus tās ir arī lietas, ko nenoguruši savā mārketinga komunikācijā atkārto pilnīgi visi šīs nozares vadošie spēlētāji Latvijā un pasaulē.
Kā sevi pasniegt tā, lai izceltos konkurences pārsātinātā tirgū, kurā visi tā dalībnieki par sevi saka teju vienu un to pašu? Ar šo izaicinājumu Top Media saskaras ne tikai būvējot dažādas savu klientu reklāmas kampaņas, bet arī cenšoties jaunajiem potenciālajiem klientiem pastāstīt par mūsu pašu – digitālā un performance mārketinga aģentūras – pakalpojumiem.
Šoruden Top Media izvēle bija: paskatīties uz mūsu piedāvājumu nevis ar savām – digitālā mārketinga profesionāļu, bet gan ar šī piedāvājuma biežāko izmantotāju – uzņēmumu mārketinga vadītāju – acīm. Mazliet atkāpties no jaunākajām tendencēm un dažādiem tehnoloģiskajiem sasniegumiem, par ko mēs, kā patiesi savas nozares entuziasti, varam runāt bezgalīgi, un aizdomāties par reālajiem ieguvumiem, ko sadarbība ar mūsu aģentūru sniedz mūsu klientiem un cilvēkiem, kuri stāv aiz šiem uzņēmumiem un zīmoliem.
Jā, uzņēmumi izvēlas sadarboties ar reklāmas vai mārketinga aģentūru dažādu pragmatisku iemeslu dēļ. Daudzām aģentūrām ir prasmes, zināšanas un pieredze, kuru var nebūt klientam. Taču jo īpaši digitālā mārketinga lauciņā mēs bieži mēdzam tik ļoti nofokusēties uz skaitļiem – CPC, CPA, ROI, ROAS, u.c., ka aizmirstam, ka sadarbība ar labu aģentūru klienta mārketinga vadītājam un komandai sniedz arī virkni citu nozīmīgu praktisku un emocionālu ieguvumu.
Laiks. Atklāsme(s). Pārliecība. Sirdsmiers. Tie ir ieguvumi, par kuriem izvēlējāmies atgādināt mūsu esošajiem un nākotnes klientiem. Vairāk laika fokusēties uz patiešām būtisko. Atklāsmes, kas nereti izriet no tā, ka kāds ar patiesu interesi, bet vēl rutīnas nenogurdinātām acīm paskatās uz uzņēmuma procesiem un datiem no malas un uzdod neierastus jautājumus. Pārliecība, ka interneta plašumos palaistais reklāmas budžets vienmēr atnesīs plānoto atdevi un ka to varēs skaidri izmērīt. Un sirdsmiers, ka vismaz viena daļa no plašā mārketinga vadītāja uzdevumu klāsta ir nodota drošās un pieredzējušās rokās, un ka par to vairs nav jāraizējas.
Saviem klientiem Top Media vienmēr cenšas būt ne tikai prasmīgas darbarokas, bet arī sarežģītu jautājumu un vienlaikus arī negaidītu atbilžu avots. Mūs vienmēr interesē ne tikai “kas”, bet arī “kā” un “kāpēc”. Mūsu mīļākie klienti ir tie, kuri ne tikai dod darba uzdevumus, bet arī ļauj pašiem piedalīties to sagatavošanā. Tie, ar kuriem gadu gaitā kopā izdodas izaugt no viena maza tirgus līdz pasaules mērogam.
Tikai nepārprotiet, visas tās lietas, kuras saka visas mārketinga aģentūras, arī Top Media, nebūt nav nebūtiskas. Gluži otrādi – ja aģentūrai nav labu atsauksmju no klientiem un sertificētu, pieredzējušu darbinieku, ar to, visticamāk, nevajadzētu sadarboties. Taču man, jau teju 15 gadus darbojoties mārketinga un komunikācijas nozarē, ir nostiprinājusies pārliecība, ka labai aģentūrai klientam ir jāsniedz vairāk par nopucētiem prezentāciju slaidiem un iepriecinošiem skaitļiem atskaitēs. Tādu aģentūru novēlu atrast arī jums. Nu, tādu kā Top Media 😉
Comments