top of page
  • Writer's pictureTop Media

Darba kvalitātes mērījumi un rezultāti SIA “Top Media”- Veiksmes stāsts

Updated: Mar 23, 2020


“Top Media” darbā ar reklāmas kontiem izmanto Tenscores.com kvalitātes mērītāju “Quality Score”.  Pārraugot savus kontus ar  “Tenscores” mājaslapas palīdzību, iespējams uzzināt kāds ir to stāvoklis, un pašreizējā apkalpošanas kvalitāte. Cik augstu “Tenscores” atzīmi varam iegūt un ko mums tā dod?


Atšķirībā no klasisko mediju reklāmu laukumu un raidlaiku cenām, reklāmas izvietošanai Google meklētājā nav fiksēta cena. To, cik par reklāmas parādīšanu būs jāmaksā, nosaka vairāki komponenti, sākot ar reklāmas teksta atbilstību atslēgvārdam – frāzei ar kuru meklējam mums vajadzīgo informāciju, un beidzot ar pašas mājas lapas kvalitāti. Visu kritēriju apkopojumu sauc par kvalitātes reitingu (Quality score). Var teikt, ka tā ir atzīme 10 ballu sistēmā, ar ko Google novērtē reklāmdevēja darbu. Sākotnēji tiek piešķirta vidējā atzīme “6”, kas laika gaitā vai nu aug, vai samazinās. Reklāmdevēja interesēs ir šo atzīmi pacelt pēc iespējas augstāk. Kāpēc? Tāpēc, ka, jo augstāka atzīme, jo mazāk jāmaksā par reklāmas izvietošanu tai pašā vietā.


Ilustrācijai piemērs ar kādu no mūsu aģentūras klientiem. Izveidojot reklāmas kontu, sākotnējās cenas par klikšķi (reklāmdevējam jāmaksā nevis par reklāmas parādīšanu, bet tikai tad, ja lietotājs noklikšķina uz reklāmas un nokļūst reklāmdevēja mājas lapā) ir augstas. Noslīpējot reklāmas tekstus un uzlabojot mājas lapu, kvalitātes reitings aug un izmaksas par klikšķi samazinās:

veiksmes-stasts

Konkrētajā gadījumā, attēlā redzamajā laika posmā kvalitātes reitingam (KR) augot no 7 līdz 9.97, izmaksas samazinājās no vidēji 0.35€ nedēļā uz 0.11€, tas ir, vairāk kā 3 reizes. Protams, laika gaitā cena par klikšķi var izmainīties citu iemeslu dēļ – paceļot reklāmas augstākās pozīcijas vai būtiski mainot propoziju starp zīmola atslēgvārdiem (kas parasti izmaksā daudz mazāk) un pārējiem, tomēr, ja saglabā KR tuvu desmitniekam, izmaksas tiks samazinātas līdz minimumam. Dotajā grafikā redzams, ka perodā no 15. jūlija līdz oktobra sākumam  KR ir sasniedzis 10/10 atzīmi un tiek noturēts šajā līmenī.


Vadoties pēc “Top Media” pieredzes un datiem, profesionāli strādājot ar kontiem,  ir iespējams sasniegt maksimālo reitingu: 10 no 10, un uzņēmuma izmaksas samazināt pat līdz 70% no sākotnējām, tādejādi nodrošinot klientam zemākās iespējamās reklāmu izvietošanas cenas.

Ja vēlies sasniegt izcilus rezultātu ar minimālām reklāmas izmaksām, sazinies ar “Top Media” jau tagad!

12 views
bottom of page