• Top Media

Kā Apple iOS 14 jaunākā versija turpmāk ietekmēs reklāmas izsekošanas iespējas Facebook?

Updated: 2 days ago

Gan jau esi dzirdējis, ka Apple ir izziņojis par izmaiņu veikšanu operētājsistēmā iOS 14, kas turpmāk ietekmēs to, kā mēs saņemam un apstrādājam reklāmas rezultātu pasākumus jeb “conversion events”, izmantojot noteiktus biznesa reklāmas rīkus, kā piemēram, Facebook pixel.


Ko paredz jaunā Apple iOS 14 politika?


Jaunā Apple politika paredz visām lietojumprogrammām, kas izmanto Apple App veikalu, lūgt lietotājiem atļauju izsekot viņu datus trešo pušu lietotnēs un mājaslapās, kā arī informēt par datu izsekošanas darbībām. Ko tas nozīmē? Tas nozīmē, ka Apple sāks pieprasīt, lai visās App Store lietotnēs tiktu parādīta atturoša ziņa iOS 14 lietotājiem saskaņā ar viņu “App Tracking” izsekošanas sistēmu. Ar šādu politiku Apple aizliedz noteiktu datu ievākšanu, koplietošanu un izsekošanu, ja vien nav saņemta datu subjekta piekrišana šādu darbību veikšanai. Līdz ar to arī Facebook turpmāk būs jāizmanto jauni datu izsekošanas risinājumi, lai ievāktu datus no iOS 14 ierīcēm.


Kādas izmaiņas ir sagaidāmas?


Kas attiecas uz Facebook reklāmām svarīgi ir pievērst uzmanību vairākām izmaiņām. Pirmkārt, izsoles (auction) solīšana turpmāk būs kā vienīgā reklāmu pirkšanas iespēja, izstrādājot reklāmas iOS 14 ierīcēm, kas izslēdz iespēju izvēlēties sasniedzamību (reach) vai biežumu (frequency). Otrkārt, tiks ierobežota iespēja novērtēt Facebook kampaņu veiktspēju, optimizāciju un mērīšanu, vairs nepiedāvājot iespēju redzēt datu reāllaika pārskatus, kas nozīmē, ka kampaņu rezultāti var parādīties ar pāris dienu nobīdi. Un treškārt, piegādes un darbību sadalījums, ieskaitot vecumu, dzimumu, reģionu un izvietojumu, iOS ierīcēs vairs netiks atbalstīti.


Taču uztraukumam nav pamata, jo Facebook šāda veida datu ievākšanas ierobežojumam piedāvā risinājumu - Facebook Aggregated Event measurement protocol - kas, lai gan ierobežoti, taču nodrošina datu mērīšanu no iOS 14 ierīcēm līdz astoņiem reklāmguvumu notikumiem (conversion events) vienam domēnam.


Ko tas nozīmē? Un kā sagatavoties izmaiņām?


Lai sagatavotos izmaiņām Mēs, TOPmedia komanda, iesakām Tev, izvērtēt un laicīgi saprast, kuri ir Tavi vērtīgākie reklāmieguvumi (conversion events), ņemot vērā līdzšinējos reklāmu datu veiksmīgākos rezultātus, un uzstādīt tos kā prioritāros. Šis ir moments, kurā svarīgi pārdomāt vai nav nepieciešams veikt izmaiņas līdzšinējā reklāmas stratēģijā?


Tāpat, lai sagatavotos, kā to iesaka Facebook vadlīnijas, Tev ir nepieciešams verificēt savu domēnu, lai izvairītos no kampaņas datu ieguves traucējumiem.


Un visbeidzot, tā kā paredzams, ka iOS 14 ierīču lietotāji vairums gadījumu izvēlēsies atteikties no izsekošanas iespējas, mēs iesakām sākt domāt par reklāmas kampaņu auditoriju paplašināšanu, lai starp Facebook lietotājiem, kuru starpā nu būs mazāks skaits lietotāju, kuru datus būs iespējams izsekot, nemainīga paliktu iespēja sasniegt tos, kuri ir patiesie pircēji.


Līdz ar to, lai gan sākotnēji varētu šķist, ka jaunākais iOS atjauninājums var negatīvi ietekmēt maksas reklāmas iespējas, mēs TOP media komanda vēlamies Tevi nomierināt un teikt, ka nav pamata satraukumam, jo neatkarīgi no izmaiņām, pieredzējis reklāmas speciālists, perfekti pārzinot savas reklāmas instrumentus, zinās ieteikt pareizos risinājumus, lai sasniegtu augstākus biznesa rezultātus.


Ja arī Tu vēlaties sākt veidot reklāmas tādos sociālajos tīklos kā Facebook vai Instagram, lai uzrunātu Latvijas un pasaules mēroga auditoriju, aicinām izvēlēties Facebook sertificētu speciālistu pakalpojumus, kas palīdzēs, salīdzinoši īsā laika posmā, gūt labākos pārdošanas rezultātus.

Vairāk par mūsu pakalpojumiem lasi sadaļā REKLĀMA FACEBOOK/INSTAGRAM.

44 views

© 2020 Top Media. Visas tiesības rezervētas. Privātuma politika.