• Top Media

Uzlabota Vietņu Kategoriju Izslēgšanas Opcija Google Display Kampaņām

Google piešķir jaunas iespējas reklāmdevējiem, ļaujot display rekāmu kampaņās izslēgt konkrētu kategoriju mājaslapas, kurās viņi nevēlas radīt savu reklāmu.

Līdz ar šīs iespējas aktivizēšanu dažas no pašreiz aktīvājām kategoriju grupām tiks likvidētas vai pārkategorizētas, kā arī tiks pievienotas jaunas. Jau no pagājušās nedēļas dažas no kategorijām vairs nav pieejamas jaunizveidotajām display kampaņām. Līdz 2018. gada sākumam visām displeja kampaņām tiks automātiski iespējots jaunais iestatījumu modelis.

Jau no pagājušās nedēļas lietotājiem tiek rādīti brīdinājuma paziņojumi par gaidāmajām izmaiņām kategoriju sadaļā. Lietotāji, kam aktīvas ir vecākas kampaņas, savos kontos novēros šādu modeli (skatīt attēlu) –


Attēls: MarketingLand

Jaunājām kampaņām būs pieejama uzlabotā kategoriju izslēgšanas opcija.

Kas mainās?

Google palīdzības centra lapā ir uzsvērtas piecas galvenās izmaiņas:

  1. Kategorijas – “Crime, police, and emergency”, “Military and international conflict” un “Death and tragady” ir apvienotas vienā “Tragedy and conflict” izslēgšanas kategorijā;

  2. Izveidota jauna kategorija “Sensitive social issues” , kas iekļauj sevī saturu, kas saistīts ar diskrimināciju, skandāliem, reproduktīvajām tiesībām, šaujamieročiem u.tml.

  3. Jauna kategorija – “Saturs, kas piemērots ģimenēm.” Ņemiet vērā to, ka izslēdzot vispārējās auditorijas (DL-G), tās atslēgs arī saturu, kas piemērots ģimenēm;

  4. Azartspēļu un “error” jeb kļūdu lapu kategorijas tiek likvidētas, jo Google tāpat ierobežo reklāmu rādījumus šāda satura mājaslapās;

  5. Forumi, sociālie tīkli, foto un video koplietošanas lapas arī tiek likvidētas. To vietā Google iesaka izmantot “Digital content labels” jeb digitālā satura etiķetes.

Jaunajā Adwords versijā vietņu kategoriju opcijas (site category options) tiek sauktas par satura opcijām (content options).

Kādēļ Google ievieš šīs pārmaiņas?

Paziņojumi par pārmaiņām bija izskanējuši jau pavasarī un vasarā. Šīs pārmaiņas ir kā atbildes reakcija uz reklāmdevēju aktivitātēm, kad viņi atslēdza reklāmas Youtube, jo tās sāka rādīties kopā ar ekstrēmistu video saturu. Kategoriju izslēgšanas iespējas uzlabojumi ir tikai daļa no lielākām pārmaiņām, ar kurām plānots vienkāršot un uzlabot display un video kamapaņu vadību. Viens no agrīnajiem uzlabojumiem ir tas, ka izslēgšanas opciju iespējams izmantot ne tikai konta, bet gan kampaņu līmenī, kas līdz šim nebija iespējams.

Top Media ir sertficēts Google partneris un Premier Badge īpašnieks, kas piedāvā maksas reklāmas iespējas Google Adwords, DoubleClick, kā arī datu analītikas iespējas Google Analytics un citās platformās. Top Media spēs uzlabot Jūsu uzņēmuma rādītājus un ļaus ātrāk sasniegt vēlamos rezultātus! Ja vēlaties nodrošināt pārliecinošus rezultātus savam uzņēmumam vietējā un starptautiskajā tirgū un vienmēr būt lietas kursā par Google jaunumiem, droši sazinieties ar mums un piesakieties konsultācijai ar nozares speciālistiem. Top Media – vienmēr soli priekšā konkurentiem!

Avots: MarketingLand

© 2020 Top Media. Visas tiesības rezervētas. Privātuma politika.