• Top Media

Top Media apgrozījums pieaudzis līdz 3,84 miljoniem eiro

Updated: Sep 13

Esam apkopojuši savus 2021. gada darba rezultātus un saņēmuši arī galējo auditoru apstiprinājumu to publicēšanai. Top Media ir ar ko palepoties - jau otro gadu pēc kārtas savu apgrozījumu gandrīz dubultojām, apgrozot 3,84 miljonus eiro (2020. gadā - 2,01 miljoni) un peļņu palielinot līdz 440 tūkstošiem eiro (2020. gadā - 110 tūkstoši). Kopumā savu Latvijas un ārvalstu klientu reklāmas kampaņās 2021. gadā rezultatīvi investējām vairāk nekā 17 miljonus eiro, bet šogad plānojam apkalpot jau 30 miljonus eiro lielu reklāmas budžetu. Šie rādītāji ļauj mums sevi ar pārliecību saukt par vienu no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām ne tikai Latvijā, bet arī Baltijā.

“Iepriekšējais gads no mūsu aģentūras, darbiniekiem un protams, arī klientiem, prasīja ļoti lielu pielāgošanos. Ļoti priecājos par tiem, kuri nenobijās eksperimentēt, dažbrīd noriskēt un kopīgi sasniegt jaunas virsotnes. Aptuveni 80% no mūsu aģentūras izaugsmes nodrošināja tieši esošo klientu reklāmas budžetu un pārdošanas apjomu pieaugums. Esam ļoti daudz iemācījušies, sākuši piedāvāt jaunus pakalpojumus un atraduši savus klientus ārpus Latvijas. Arī šogad turpinām fokusēties uz starptautiskajiem tirgiem, Latvijas uzņēmumiem palīdzot audzēt eksporta apjomus, kā arī strādājot ar biznesiem, kuru vienīgā saistība ar Latviju ir tieši sadarbība ar Top Media,” stāsta Top Media vadītājs Mārtiņš Kažemaks.



Ja vērtējam nozares attīstību kopumā, tad varam secināt, ka divi pandēmijas gadi digitālā mārketinga nozarei ir bijuši izaicinājumu pilni, bet vienlaikus devuši būtisku grūdienu izaugsmei. Par to varam pārliecināties, ieskatoties arī citu nozares dalībnieku gada pārskatos. Tajos redzams, ka Latvijas digitālā un performance mārketinga aģentūras ir turpinājušas 2020. gadā iesākto straujo izaugsmi, būtiski audzējot savu apgrozījumu.

“Lai arī šobrīd jaunu projektu uzsākšanu ir nedaudz sabremzējušas bažas par ekonomisko situāciju, redzam, ka kopumā interese par digitālā mārketinga pakalpojumiem saglabājas augstā līmenī un sagaidāms, ka nozares izaugsme turpināsies. Klienti arvien lielāku interesi izrāda par precīzu kampaņu atdeves mērīšanu un lietotāju segmentēšanu pēc to potenciālās vērtības. Šī pieeja ļauj ar reklāmām uzrunāt tieši tos patērētājus, kuri ar augstu varbūtību veiks pirkumus ar vislielāko vērtību. Tāpat saņemam arvien lielāku atdevi no pilnībā automatizētajiem reklāmas risinājumiem, kur kanālu un mērķauditorijas atlasi, kā arī radošo materiālu kombinēšanu veic mākslīgais intelekts. Šī tendence nākotnē kļūs tikai vēl izteiktāka,” prognozē Mārtiņš Kažemaks.

Top Media ir 2013. gadā dibināta digitālā un performance mārketinga aģentūra ar 100% Latvijas kapitālu. Saviem klientiem veidojam digitālā mārketinga stratēģijas, veicam reklāmas un datu analītikas kontu auditus, sniedzam digitālo reklāmas kampaņu un sociālo mediju pārvaldības pakalpojumus, nodrošinām reklāmas materiālu izveidi un citus pakalpojumus. Starp Top Media klientiem ir vairāk nekā 70 savu nozaru līderi Latvijā un pasaulē, tostarp Tet, Rimi, Omniva, Booking Group un daudzi citi zīmoli.


33 views