top of page
Writer's pictureTop Media

TikTok Ēra: Platforma Tavu biznesa mērķu sasniegšanai

TikTok stāsts sākās tālajā 2016.gadā, un 7 gadus vēlāk platformai ir vairāk nekā 1 miljards aktīvo lietotāju visā pasaulē. Turklāt šie lietotāji nav bērni, bet gan Tava uzņēmuma potenciālie klienti.


Nenoliedzami, TikTok popularitāte aug arī jaunāku auditoriju vidū, taču ir būtiski uzsvērt, ka platforma ir piedzīvojusi ievērojamu lietotāju skaita pieaugumu vecumā no 18 gadiem. Nesenā Statista pētījumā atklāts, ka 37% TikTok lietotāju ASV ir vecāki par 30 gadiem. Tas nozīmē, ka ir pienācis laiks lauzt stereotipus - TikTok nav paredzēts tikai bērniem, bet ir kļuvis par vērtīgu rīku uzņēmumiem, kas vēlas sasniegt precīzu mērķauditoriju.



Ātrs un saistošs saturs


Viens no iemesliem, kāpēc TikTok ir kļuvis populārs vecāku auditoriju vidū, ir tā spēja nodrošināt saistošu saturu uz katra soļa. Sēžot sastrēgumā, braucot uz tikšanos vai gaidot rindā pie zobārsta, cilvēki izvēlas atvērt TikTok, jo TikTok īso video formāts ir ideāls, lai ļautu lietotājiem patērēt saturu tikai dažās sekundēs.


TikTok statistika


Apskatīsim dažus statistikas datus, kas apliecina, kāpēc Tavam uzņēmumam vajadzētu apsvērt iespēju sākt izmantot TikTok:

  • TikTok lietotne ir lejupielādēta 3,5 miljardus reižu, un tā ir pirmā lietotne, kas nav Meta īpašumā, kas sasniegusi šādus rādītājus.

  • Platforma nodrošinās Tavu uzņēmumu ar plašu globālu auditoriju, kas piepildīta ar potenciālajiem klientiem;

  • Vidējais lietotājs TikTok lietotni atver aptuveni 19 reizes dienā, nodrošinot Tava zīmola pastāvīgu atpazīstamību;

  • 39% TikTok patērētāju ir vecumā no 18 līdz 24 gadiem;

  • 32% ir no 25 līdz 34 gadiem;

  • Un aptuveni 16% no visiem TikTok lietotājiem pasaulē ir vecumā no 35 līdz 44 gadiem.



Statistikas dati nepārprotami lauž globāli pieņemto stereotipu, ka platforma ir paredzēta tikai bērniem. TikTok straujā izaugsme un plašās satura iespējas palielinājušas dažādu auditoriju interesi. Neatkarīgi no tā, vai jūsu potenciālajam klientam ir 20 vai 30 gadi, varam apsolīt, ka viņš kādā brīvā brīdī varētu “scrollot” TikTok.


TikTok algoritms:


Kāpēc pēkšņi tik dažāds auditoriju sadalījums? Tāpēc, ka TikTok algoritms vienmēr parāda lietotāja interesēm pielāgotu saturu. Piemēram, vecāki lietotāji savā laika joslā biežāk redzēs ēdienu gatavošanu, ceļošanu vai fitnesu. Šī mērķtiecīgā pieeja ļauj uzņēmumiem vieglāk sasniegt mērķauditoriju ar īpašu interesi par viņu produktiem vai pakalpojumiem.


Taču vēl precīzāk šo saturu piegādāt pareizajai auditorijai varam ar TikTok maksas reklāmu palīdzību.


Reklāmas iespējas TikTok


TikTok plašās reklamēšanas iespējas ir viens no galvenajiem argumentiem, kāpēc uzņēmumi veiksmīgi var sasniegt savus potenciālos klientus. Daži no reklāmu veidiem ir laika joslas reklāma, video, kuru lietotājs redz, tiklīdz atver aplikāciju, zīmola atpazīstamības kampaņas u.c. risinājumi. TikTok nodrošina arī detalizētas mērķauditorijas atlases iespējas, kas nozīmē, ka uzņēmumiem ir iespēja precīzi atlasīt tieši tos cilvēkus, kam piedāvātais saturs būs visvairāk saistošs. Atlasi iespējams veikt pēc vecuma, dzimuma, interesēm, ienākumu līmeņa un daudz citiem parametriem.


Noslēgumā jāsaka, ka ir pēdējais laiks pārstāt domāt, ka TikTok galvenā funkcija ir parādīt, cik efektīvi Tu spēj piedalīties “dance challenge”. Ir laiks aptvert platformas priekšrocības biznesa mērķu realizēšanai.


Top Media saviem klientiem aktīvi palīdz sasniegt mērķauditorijas TikTok platformā un sadarbojas ar mediju partneriem, kas sniedz labākās prakses platformas reklāmas risinājumos.


Īstais laiks sākt reklamēties TikTok ir tagad!

Ienāc www.topmedia.lv un sazinieties ar mūsu profesionālo komandu jau šodien!



170 views0 comments

Opmerkingen


bottom of page