• Top Media

Reklamēšanās iespējas Twitter

Updated: May 11

Kā būtu, ja viena platforma apvienotu plašas reklamēšanās iespējas un spēju sasniegt uz diskusijām tendētu auditoriju? Tas ir iespējams un atbilde ir Twitter! Kādas priekšrocības piedāvā šī platforma? Lasi raksta turpinājumā!

Iespējamie reklāmu veidi Twitter ir:


1. Attēlu reklāma

Attēlu reklāmas ļauj parādīt tavu zīmolu, produktu vai pakalpojumu ar vienu foto vai ilustrāciju. Tās ir viegli izveidot standarta tvīta formātā, komunicējot uzņēmuma aktuālo ziņojumu. Reklāmas iespējams atzīmēt ar “patīk”, uz tām var atbildēt un tās iespējams “retvītot”, kas mudinās lietotājus uz papildus iesaisti.


2. Video reklāma

Video formāta reklāmas ir mūsdienu populārākā tendence. Šīs reklāmas palīdz noķert auditorijas uzmanību un atspoguļot uzņēmuma piedāvājumu video formātā. Tāpat kā attēla reklāma, šis video parādās Twitter lietotāju laika joslā. Video formātu var izmantot, lai novirzītu lietotāju uz sava uzņēmuma mājaslapu, aplikāciju vai vienkārši aicinātu veikt kādu darbību - piemēram, apmeklēt veikalu.


3. Karuselis

Vairāki uzņēmuma stāsti vienuviet - Twitter karuselī. Šī reklamēšanās iespēja ļauj pievienot līdz pat 6 attēliem vai video vienā tvītā. Izmanto šo funkciju, lai parādītu vairākus produktus, aktualitātes vai izceltu pašas nozīmīgākās uzņēmuma īpašības.


4. Twitter “Moments” reklāmas

Šis reklāmu tips atļauj pārkāpt Twitter standarta 280 zīmju ierobežojumu un reklamēt tematiski sagrupētu un īpaši noformētu tvītu kolekciju. Tas nozīmē, ka reklāma var būt garāka, ietvert vairākus tvītus, attēlus vai video un sasniegt plašāku auditoriju.


5. Teksta reklāmas

Nodod auditorijai savu ziņu ar vienkāršu teksta reklāmu tvīta formā. Izmantojot visus standarta Twitter elementus, ieskaitot “Patīk”, “Atbildēt” un “Retvītot”, šīs reklāmas vairāk līdzinās klasiskajam Twitter saturam un labi iederās laika joslā. Tās aizsāks sarunu un paplašinās tvīta sasniedzamību ārpus sekotāju loka, līdz vēlamajai mērķauditorijai.


6. Twitter Auditorijas Platforma

Šo platformu ir vērts izmantot, ja kampaņas mērķis ir paaugstināt mājaslapas apmeklējumu skaitu vai motivēt lietotājus lejupielādēt uzņēmuma aplikāciju. Kā tas strādā? Twitter auditorijas platforma izvieto tavas kampaņas tūkstošiem citās lietotnēs, ko Twitter lietotāji izmanto katru dienu. Tādā veidā tu ietaupīsi laiku un līdzekļus, manuāli izvietojot rekāmas.


7. Sekotāju reklāmas

Šis reklāmas veids palīdz paaugstināt uzņēmuma atpazīstamību un piesaistīt jaunus sekotājus, reklamējot tavu kontu atlasītai auditorijai. Tā pamata funkcija ir sekotāju pieauguma un uzņēmuma atpazīstamības veicināšana. Šīs reklāmas parādīsies “Who to follow”, “Search” un “Timeline” sadaļās kā “Sponsorēti tvīti”, paaugstinot iespēju sasniegt tavus potenciālos klientus.


8. Twitter Live

Šobrīd digitālajā vidē reālā laikā filmēts saturs kļūst arvien populārāks un arī Twitter piedāvā reklamēties ar tiešraides video. Tas mudinās platformas lietotājus iesaistīties un diskutēt par tava uzņēmuma publicēto saturu, kamēr tas ir visaktuālākais. Kā jau iepriekš minējām, Twitter lietotāji ir aizrautīgi diskusiju piekritēji, tāpēc šī pieeja būs īpaši efektīva attiecīgajā platformā.


9. Laika joslas iekarošana

Tā ir iespēja savu reklāmu izvirzīt kā sarunas galveno tematu un novietot to dienas pirmā tvīta pozīcijā lapas augšpusē. Ņemot vērā, ka cilvēki nāk uz Twitter, lai uzzinātu aktuālo, šis ir labs veids kā sevi ielikt prioritārajā aktualitāšu pozīcijā. Kad lietotājs dienā pirmo reizi atvērs Twitter, tava uzņēmuma reklāma būs pirmā, ko viņš ieraudzīs.


10. Trending sadaļas iekarošana

Tāpat kā ir iespēja iekarot laika joslu, var iekarot Twitter Trending sadaļu. Tava reklāma atradīsies kopā ar dienas karstākajiem, populārākajiem tematiem un kļūs par daļu no sarunas.




Reklāmas papildinājumi

Vai spēj noticēt, ka stāsts turpinās un iepriekš minētās 10 funkcijas nav viss, ko varam paņemt no reklamēšanās Twitter? Jā, ir vēl papildus reklāmas nianses, kas ļaus paaugstināt mērķaudijas sasniegšanu un pārdošanas rezultātus.

  • Aptaujas

Tā kā Twitter lietotāji ir vienmēr gatavi dalīties ar viedokli, viņi novērtēs, ja ar reklāmu palīdzību parādīsi, ka vēlies uzzināt viņu domas. Tas paaugstinās vēlmi iesaistīties un sekot līdzi tava uzņēmuma aktivitātēm arī nākotnē.

  • Specializētas mirkļbirkas

Kad sāc darboties Twitter, uzreiz nepieciešams saprast, ka mirkļbirkas jeb “hashtags” ir ārkārtīgi svarīga platformas nianse. Izveidojot radošu, interesantu un tematikai atbilstošu mirkļbirku, Twitter lietotāji to var izmantot tālāk, lai atrastu vairāk informāciju par tevis piedāvāto, un lietotu to, diskutējot par tavu uzņēmumu. Viennozīmīgi pastiprinās lietotāju motivāciju iesaistīties.

  • Sarunas veicināšanas poga

Twitter tiešais aicinājums uz darbību. Šī funkcija ietver specializētu pogu, kas pievienota tavam tvītam un motivē lietotājus tvītot par tavu zīmolu. Piemēram, “Izmanto mirkļbirku #topmedialatvia un ietvīto savu viedokli.” Uzspiežot uz pogas, tvīta melnraksts ar minēto tekstu tiek izveidots automātiski.

  • Zīmola paziņojumi

Nereti lietotāji vēlas aktīvi sekot līdzi uzņēmumu publicētajai informācijai. Tāpēc ir vērtīgi saviem klientiem sniegt iespēju aktivizēt pieteikšanos paziņojumiem. Papildus, kad lietotājs ielaikos tavu tvītu, trešās puses lietojumprogramma (IC Group) automātiski publicēs tūlītēju @mention pateicību no jūsu zīmola. Uzstādījumos iespējams arī atzīmēt funkciju, ka tavs profils automātiski retvīto tvītus, kuros pieminēts uzņēmums. Tādā veidā ir iespējams demonstrētpapildus interesi par saviem sekotājiem un palielināt viņu uzticību uzņēmumam. Tomēr ar šo vajadzētu uzmanīties - ja par tavu uzņēmumu tvīto daudz, un ne visi tvīti ir pozitīvi, visticamāk, automātiskā retvītošana nebūs pareizā izvēle.


Vai vēl šaubies, ka ir vērts apsvērt reklamēšanos Twitter? Varbūt domā, ka Tava uzņēmuma specifika neatbilst platformas formātam? Dod mums ziņu un Top Media mārketinga profesionāļi atradīs atbilstošāko reklamēšanās modeli tavam uzņēmumam. Zvani vai raksti mums piesakies uz konsultāciju un priecāsimies palīdzēt!


74 views

Recent Posts

See All