top of page
  • Writer's pictureTop Media

Konta audits – ko tas nozīmē?

Šoruden, 9. un 10. novembrī izstāžu centrā, Ķīpsalā, norisināsies biznesa tehnoloģiju un inovāciju izstāde ‘Riga Comm’. Arī mēs – digitālā mārketinga aģentūras Top Media speciālisti izstādes laikā dalīsmies savā pieredzē ar pasākuma apmeklētājiem, informēsim par industrijas jaunumiem gan savus pašreizējos klientus, gan digitālās mārketinga skatuves apmeklētājus. Pasākuma laikā Top Media speciālistu komanda piedāvās dažādākos digitālā mārketinga risinājumus par izstādei pievilcīgām cenam. Apmeklētājiem būs iespēja saņemt arī reklāmas konta auditu, kuru izstādes laikā mūsu stenda apmeklētājiem veiksim bez maksas.

Konta audits ir padziļināta reklāmas kontu izpēte, kuras laikā klients tiek informēts par to, kādas ir lielākās kļūdas, kas pieļautas reklāmas kontā, kam nepieciešams pievērst uzmanību strādājot ar maksas reklāmu platformām, kā arī priekšlikumu izteikšana, kas efektīvāk palīdz sasniegt izvirzītos mērķus nākotnē. Laiks, kad tiešām jāveic konta audits, ir gadījumā, ja radušās veiktspējas problēmas, kas būtiski ietekmē reklāmu rezultātus. Tomēr periodiski ieteicams veikt konta auditu, lai konstatētu vai viss darbojās kā paredzēts. Reklāmas kontu auditam vislabāk izvēleties skatījumu no malas – speciālistu viedokli, kas ātri un efektīvi, ar svaigu skatījumu, spēj identificēt kļūdas un problēmas.

Veicot konta auditu jāņem vērā:

  1. Laika periods – lai iegūtu objektīvus rezultātus, jāizvēlas atbilstošs laika periods, kurā problēmas varētu sākt parādīties. Nepietiks ar pāris dienu periodu, vislabāk izvēlēties vismaz 30 dienu intervālu, bet padziļinātākam rezultātam – var tikt skatīts pat gada periods.

  2. Apzināties KPI jeb galvenos veiktspējas rādītājus – lai veiktu un rezultatīvu auditu nepieciešams nodefinēt kādi ir galvenie rādītāji un uzņēmuma izvirzītie mērķi, kam pievērst uzmanību.

  3. Iestatījumi – nereti, uzstādot kontu tiek veikti konkrēti iestatījumi, kas saistīti ar reklāmas darbībām, tomēr laika gaitā tie būtu jāmaina vai jāpielāgo, lai uzlabotu reklāmu darbību.

Uzmanība tiek pievērsta visai konta struktūrai – gan kampaņu sakārtojumam, gan ad grupu loģiskai secībai. Svarīgi jau sākumā veidot loģisku kārtību, lai ikdienas darbā nebūtu jātērē laika resursi un būtu iespeja strādāt operatīvi.

Audita laikā tiks pārskatīta atslēgas vārdu atbilstība nozarei, reklāmas kontu kvalitātes rādītājs kā arī uzņēmuma mājalapas atbilstība nozarei. Uzmanība tiek pievērsta arī pašām reklāmām – to noformējumam, gramatikai, saturam un atbilstībai vajadzibām un mērķim. Soli pa solim tiek pārbaudīti visi reklāmas konta aspekti un izdarīti secinājumi, kas jālabo un kas strādā atbilstoši vajadzībām.

Ja arī Jūs vēlaties veikt konta auditu un pārbaudīt tā efektivitāti, nāciet uz biznesa tehnoloģiju un inovāciju izstādi ‘Riga Comm’ 9. un 10. novembrī, kur būs iespējams satikt Top Media ekspertus klātienē vai sazinieties ar mums un sarunājiet individuālu tikšanos!

Piesakieties uz bezmaksas kontu auditu!




Aizpildot šo kontaktformu, jūs piekrītat uzglabāt un apstrādāt savus datus, izmantojot šo vietni.

Aizpildot šo kontaktformu, jūs piekrītat uzglabāt un apstrādāt savus datus, izmantojot šo vietni. Avots: PPCHero

20 views
bottom of page