top of page
Writer's pictureTop Media

Kā uzlabot SEO rezultātus, izmantojot sociālos tīklus

Updated: Mar 23, 2020

Parasti SEO rezultātus saista ar kvalitatīvu, atbilstošu mājas lapas saturu, atslēgvārdiem un stratēģiski izveidotu lapu tīklojumu. Tomēr, sociālie tīkli šobrīd ir digitālās komunikācijas pamatā, un kā izrādās, arī ietekmē SEO. Bet kā stratēģiski izmantot sociālos tīklus, lai uzlabotu SEO rezultātus?

 

Datplūsmas novirzīšana

Atbilstošs, kvalitatīvs un saistošs saturs sociālajos tīklos var ne tikai nodrošināt augošu sekotāju skaitu, bet arī novirzīt datplūsmu uz mājas lapu. Tieši interesants saturs, kas piesaista auditorijas uzmanību spēj palielināt sasniegto auditoriju, tā arī ietekmēt pozīciju meklētājprogrammas rezultātos.


Papildus ‘redzamība’

Regulāra ierakstu ievietošana sociālo tīklu platformās, konkursu rīkošana, interesantu sociālo tīklu kampaņu veidošana – tas viss nodrošina papildus auditorijas uzmanību jeb ‘redzamību’ starp konkurentiem. Kā arī tas nozīmē, ka mājaslapai būs krietni vairāk apmeklējumu.


Vairāk atpakaļsaišu

Viens no augstu SEO rezultātu pamatnosacījumiem ir veidot lapu tīklojumu, īpaši piesaistot ārējās saites. Tāpēc vairāku sociālo tīklu platformu izmantošana var būt lielisks papildinājums lapu tīklojumam, kas arī būtiski ietekmē SEO rezultātus.


Auditorijas lojalitāte

Aktīva, zīmolam atbilstoša komunikācija ne tikai pievērš papildus uzmanību un nodrošina datplūsmu uz mājaslapu, bet arī nostiprina auditorijas lojalitāti.

53% no patērētājiem, kas vecāki par 12 gadiem, ir lojāli tiem zīmoliem, kuriem seko sociālajos tīklos

Lojāla auditorija ir auditorijas bāze, kas sociālo tīklu tīklošanās rezultātā var nest pienesumu gan iesakot produktu saviem paziņām un draugiem, gan daloties ar saturu sociālajos tīklos, tā to padarot redzamāku vēl nesasniegtajai auditorijai.

 

Kā izmantojot Facebook uzlabot SEO rezultātus?

Platforma Facebook ir izmantotākais sociālais tīkls pasaulē, ko ik dienas izmanto vairāk 1,33 miljardi lietotāji. Ir izpētīts, ka ieraksti, kuros ievietoti vizuāļi saņem vismaz 2 reizes lielāku iesaisti, tas nozīmē, ka attēli un video palīdzēs iesaistīt krietni vairāk auditorijas, nekā vienkārši teksta ieraksti.

Lai nodrošinātu augstākus SEO rezultātus, speciālisti iesaka pilnībā noformēt sociālo tīklu – gan vizuāli, gan saturiski. Tas nozīmē sakārtot kontaktu sadaļu, pievienot logo, izvēlēties vienoto lapas vizuālo noformējumu. Kā arī saturā iekļaut atslēgvārdus.

Kā arī veidojiet tīklojumu – ievietojiet bloga ierakstus, kas bāzēti mājaslapa, Facebook lapā, kā arī sociālo tīklu lapu saturu ievietojiet mājaslapā, tā veidojot divu virzienu datplūsmu.

 

Ja arī Jūs vēlaties efektīvi izmantot plašās digitālā mārketinga iespējas,  sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus.

75 views0 comments

Comments


bottom of page