• Top Media

Kā Google nosaka lapas pozīciju meklēšanas rezultātos?

Tas vienmēr ir bijis dažādiem mītiem un neskaidrībām ieskauts jautājums – Kā Google nosaka lapas pozīciju meklēšanas rezultātos? Skaidri zināms tikai viens fakts, ka pastāv sarežģīts algoritms, kas pēc vairākiem kritērijiem nosaka lapas pozīciju. Un šie kritēriji zināmi tikai dažiem izredzētajiem no Google komandas.

Kritēriji, kas noteikti tiek ņemti vērā…

Pastāv mīts, ka kopā kritēriju skaits, kas nosaka lapas pozīciju meklēšanas rezultātos, sasniedz 200. Protams, šis skaitlis šķiet pārspīlēts, tomēr plašākai publikai ir zināmi tikai daži kritēriji, kas tiek ņemti vērā un ar kuru uzlabošanu nākas saskarties gan SEO speciālistiem, gan programmētājiem.

Esam apkopojuši kritērijus, par kuriem esam tiešām pārliecināti un kas ir salīdzinoši viegli ietekmējami:

Lapas ielādes ātrums

Šis ir fakts, ko apstiprināja Google jau tālajā 2010. gadā. Kāds pārstāvis teicis: ‘Mums Google ir svarīgs ātrums, gan mūsu produktos, gan pašā meklētājprogrammā. Un tieši šī iemesla dēļ, šodien mēs pievienojam jaunu nosacījumu – lapas ielādes ātrums.‘ Interesanti, ka tikai pavisam nesen šo pašu kritēriju pielāgoja mobilajām ierīcēm.

Viedtālruņiem draudzīga lapa

Šobrīd visam ir jābūt ātri un ērti pieejamam, tas ir skaidrs. Skaidrs ir arī tas, ka lielāko daļu informācijas cilvēki meklē, izmantojot viedtālruņus, planšetes un citas viedierīces. Tāpēc būtisks kritērijs ir lapa, kas ērti izmantojama no dažādām ierīcēm un dažādiem ekrāniem. Vislabākais risinājums ir lapas mobilā versija.

Atslēgvārdu izmantojums

Šis ir SEO speciālistu viens no galvenajiem uzdevumiem – nodrošināt, lai saturā ir pietiekami daudz atslēgas vārdu, kas būtiski ietekmē pozīciju Google rezultātos. Pavisam nesen meklējām atbildi uz jautājumu ‘Cik atslēgvārdi vajadzīgi augstiem SEO rezultātiem?

Lietotāju nodomi un uzvedība

Meklēšanas algoritms ir tik advancēts, ka spēj piemeklēt ne tikai rezultātus, kas tieši atbilst meklētajai frāzei, bet gan papildus rezultātus, kas iespējams noderētu lietotājam. Secinājums, ne vienmēr rezultātus var nest precīzs formulējums, bet arī dažādas variācijas.

Atrašanās vieta

Pat tad, kad vaicājumā vai meklētajā frāzē netiek iekļauts ‘near me (netālu)‘, Google kā būtisku faktoru ņem atrašanās vietu. Piemēram, ja tiek meklēts uzņēmums vai pakalpojumu sniedzējs, krietni vien augstāk parādīsies tie uzņēmumi, kas ir netālu (protams, ja nav citu kritēriju, kas nopietni ietekmētu rezultātus).

Ja arī Jūs vēlaties efektīvi izmantot plašās digitālā mārketinga iespējas,  sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus. Lai uzzinātu aktuālāko informāciju par nozares jaunumiem, piesakies Top Media jaunumu ziņojumiem!

[vc_column_inner width=”1/2″][vc_btn title=”Sazināties!” shape=”square” color=”sky” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Ftopmedia.lv%2Fkontakti|||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_btn title=”Pieteikties!” shape=”square” color=”sky” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Ftopmedia.lv%2Fpiesakies-jaunumiem%2F|||”]

0 views

© 2020 Top Media. Visas tiesības rezervētas. Privātuma politika.