top of page
  • Writer's pictureTop Media

Kā izmantot Instagram stāstus zīmola komunikācijā?

Sociālais tīkls Instagram ir viens no populārākajiem un izmantotākajiem pasaulē. Tā lietotāju skaits jau pārsniedz vienu miljardu un šis skaitlis aug pa dienām. Šķiet, ka retais nav izmantojis vai vismaz apskatījis nu jau ļoti plaši izmantoto funkciju ‘stāsti’ (stories).

 

Instagram stories aktīvo lietotāju skaits kopš 2016. gada oktobra ( stāstu sadaļa tika palaista tā gada augustā) ir četrkāršojies un vērojot lietotāju aktivitāti un zīmolu iesaisti, šis skaitlis tik drīz vien nepārstās palielināties.

 

Interesanti, ka 400 miljoni aktīvo stāstu skatītāju, šajā sadaļā pavada vidēji 28 minūtes, kas ir gandrīz puse no laika, ko vidējais Instagram lietotājs pavada visā platformā (vidēji 59 min dienā).

Arī biznesa komunikācijā šī iespēja tiek plaši izmantota. Vairāk kā puse no zīmoliem, kuriem ir biznesa profils, izmanto stāstus. Un ne velti, jo 20% no ievietotajiem stāstiem rezultējās tiešā interakcijā ar lietotāju.

Stories funkcija ir lielisks veids kā informēt auditoriju par aktuālāko informāciju, jaunākajiem produktiem, īpašajiem piedāvājumiem un, protams, izklaidēt.

Trešdaļa stāstu jeb 36%, ko ievieto zīmoli, satur produkta reklamēšanu, kā arī populārs ir paņēmiens ļaut auditorijai ieskatīties uzņēmuma ‘aizkulisēs‘, tā veidojot ciešāku saikni ar auditoriju, parādot cilvēcisko aspektu.

 

Tā kā stāstiem ir iespējams pievienot landing lapu jeb lapu uz kuru vedīs stāsts. Iespējams pievienot saiti, kas ved uz pašu uzņēmuma mājaslapu vai internetveikalu. Auditoriju var novirzīt arī uz citiem sociālajiem tīkliem, bloga rakstiem vai pat atvērt aplikāciju – viss kas nepieciešams tālākai zīmola komunikācijai.

Šis ir arī īstais brīdis, kas piesaistīt influencerus un dažādas interesantas personības, lai atsvaidzinātu stāstus un piesaistītu papildus uzmanību.

Galvenais speciālistu ieteikums ir izmantot šo platformu gudri, bet ne sarežģīt komunikāciju un atcerēties, ka šī ir izklaides platforma, nevis vieta nopietnai biznesa komunikācijai.

Kā arī ieteicams eksperimentēt – dažādas landing lapas, uzlīmes, formāti , izmēģināt visu, kas pieejams, lai uzrunātu maksimāli lielu auditoriju.

 

Ja arī Jūs vēlaties efektīvi izmantot plašās digitālā mārketinga iespējas,  sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus. Lai uzzinātu aktuālāko informāciju par nozares jaunumiem, piesakies Top Media jaunumu ziņojumiem!

[vc_column_inner width=”1/2″][vc_btn title=”Sazināties!” shape=”square” color=”sky” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Ftopmedia.lv%2Fkontakti|||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_btn title=”Pieteikties!” shape=”square” color=”sky” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Ftopmedia.lv%2Fpiesakies-jaunumiem%2F|||”]

82 views

Recent Posts

See All
bottom of page