Patērētāji, kas ikdienā iesaistās digitālās vides norisēs, kļuvuši prasīgi un nepacietīgi. Tie sagaida ne tikai ātru un kvalitatīvu rezultātu, bet arī saturu, kas atbilstu vēlmēm un būtu radīts tieši viņiem. Interesanti, ka 91% no viedtālruņu lietotājiem atzinuši, ka nopirkuši vai plāno izdarīt pirkumu pēc tam, kad redzējuši viņu ekspektācijām un interesēm atbilstošu reklāmu. Tas nozīmē, ka mārketinga speciālistu uzdevums ir izveidot reklāmas, kas ir pielāgotas mērķauditorijai.
Kā izveidot reklāmu, kas piesaistīs auditorijas uzmanību?
Radot daudzveidīgākas reklāmas un izmantojot Google mākslīgā intelekta iespējas, tagad reklāmas var veidot reklāmas, kas ir noderīgākās, personalizētākas un atbilstošākas vairākiem cilvēkiem. Un tas nozīmē, ka Jūsu reklāmas tiks parādītas plašākai auditorijai, kas interesējas par jūsu produktu vai nozari.
Lai tiem, kas veido adaptīvajās meklēšanas un displeja reklāmas vai universālās lietotņu kampaņas, Google ir sagatavojuši rīkus un padomus kā sasniegt mērķauditoriju.
Kā sasniegt augstākus rezultātus ar adaptīvās meklēšanas reklāmām?
Adaptīvās meklēšanas reklāmas (responsive search ads) prasa ne tikai izdomu un radošu pieeju, bet arī Google mākslīgā intelekta rīki.
Lai padarītu procesu vieglāku, Google Ads tagad piedāvā:
Iespēju priekšskatīt reklāmu kombinācijas, to izstrādes procesā, tā ļaujot novērtēt kā tā izskatīsies un vai viss ir kā cerēts.
Kā arī iespējams apskatīt virsrakstu, aprakstu un dažādu kombināciju novērtējumu, lai saprastu, kurš rezultāts sasniegs augstāko pozīciju.
Google Ads reklāmu efektivitātes indikators
Jaunākais no Google Ads rīkiem ir reklāmu efektivitātes indikators jeb ‘ad strength‘ rādītājs.
Šis jaunais rīks novērtē reklāmas kvalitāti un atbilstību, izmantojot vērtējumus no ‘vājš‘ līdz ‘izcils‘. Un ne tikai – tiek pievienoti ieteikumi kā uzlabot reklāmas atdevi, dodot konkrētus veidus uzlabojumiem.
Reklāmu efektivitātes indekss būs pieejams no septembra sākuma un to varēs atrast Google Ads platformā. Sākotnēji tas būs pieejams adaptīvās meklēšanas reklāmām, bet ar laiku arī displeja reklāmām.
Lai sāktu lietot šo rīku, speciālisti iesaka ievietot dažādus virsrakstus, aprakstus un citus elementus, lai mākslīgā intelekta rīki varētu produktīvāk ģenerēt informāciju par reklāmām.
Avots: BlogGoogle
Ja Jums nepieciešama profesionāla digitālā mārketinga aģentūra – Top Media ir īstā izvēle! Sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos digitālos risinājumus. Lai uzzinātu aktuālāko informāciju par nozares jaunumiem, piesakies Top Media jaunumu ziņojumiem!
[vc_column_inner width=”1/2″][vc_btn title=”Sazināties!” shape=”square” color=”sky” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Ftopmedia.lv%2Fkontakti|||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_btn title=”Pieteikties!” shape=”square” color=”sky” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Ftopmedia.lv%2Fpiesakies-jaunumiem%2F|||”]
Comments