top of page
  • Writer's pictureTop Media

Google teksta reklāmas

Google tāpat kā citas populārākās meklētājprogrammas (Bing, Yandex) piedāvā dažādas reklāmas iespējas. Izplatītākais PPC jeb maksā par klikšķi (pay-per-click) pielietojums ir reklāmas ievietošana meklētājprogrammā, kurā reklāma ir piesaistīta konkrētiem atslēgvārdiem (keywords). Kad frāze, ko cilvēks ieraksta meklētāja logā, satur kādu no atslēgvārdiem, tiek parādīta attiecīgā reklāma – teksta reklāma, virs citiem meklēšanas rezultātiem. Vairāk par PPC reklāmās iespējām lasi te. 

Google teksta reklāmas  ir visvienkāršākais tiešsaistes reklāmu veids, kas pieejams AdWords platformā (AdWords platforma nodrošina reklāmas Google tīklā). Teksta reklāmas sastāv no 3 pamatelementiem un paplašinājumiem, ko iespējams pievienot pēc reklāmdevēja ieskatiem.
 

Virsraksts

Pamanamākais elements Google teksta reklāmā ir virsraksts. To izceļ ar lielākiem burtiem un tājā jāiekļauj svarīgākā informācija par to, kas tiek reklamēts. Tā kā virsrakstā pieejami 2 lauki, kuros var ievadīt līdz 30 rakstzīmēm, Google to atdala ar vertikālajām svītrām (ja netiek izmantotas visas rakstzīmes un apjoms to atļauj, sistēma automātiski pievieno domēna vārdu kā trešo teksta vienību virsrakstā).

Redzamais URL

Redzamais URL (teksts parasti parādās zaļā krāsā) rāda jūsu mājaslapas adresi. To veido domēns un ‘ceļa’ laukos iekļautais teksts (konkrēta lapa uz kuru ved reklāma). Šis reklāmas lauks veidots, lai lietotāji gūst priekštatu par lapu, kur tie tiek novirzīti pēc reklāmas atvēršanas. Pirms URL redzams ‘ad’ vai ‘reklāma’, tas norāda, ka redzamā lapa ir ievietota reklāma, nevis organiskās meklēšanas rezultāts.

Apraksts

Apraksta laukā iespējams ievietot plašāku informāciju par produktu vai pakalpojumu. Šo lauku var veidot arī kā aicinājumu uz darbību, piemēram, ‘Pērc jau tagad!’ vai tamlīdzīgus tekstus, kas motivētu auditoriju atvērt reklāmu un nonākt Jūsu mājaslapā.



Jāatcerās, ka Google teksta reklāmu garums ir ierobežots – katrā laukā ir iespējams ievietot noteiktu rakstzīmju skaitu, tādēļ informācija, kas tiek sniegta jāpārdomā un jāievieto tikai galvenā.

 

Reklāmu paplašinājumi

Papildus standarta elementiem, reklāmām iespējams pievienot paplašinājumus. To iespējas ir dažādas – atrašanās vietas norādes, kontaktinformācija, aplikācijas ielādes iespējas utt.


Vairāk par Google teksta reklāmu paplašinājumiem – Google Support

 

Esam apkopojuši 5 padomus kā izveidot veiksmīgu PPC teksta reklāmu. 

1.Iegūstiet informāciju tieši no reklāmdevēja

Tā kā Google teksta reklāmā ļoti īsā un koncentrētā veidā jānodod auditorijai galvenā informāciju par produktu vai pakalpojumu, svarīgi, lai visas detaļas ir pareizas un precīzas. Tāpēc ieteicams iekļaujamo informācīju iegūt tieši no reklāmdevēja, lai sasniegtu labākos rezultātus.

2. Iejūtieties mērķauditorijas lomā

Pirms sākt rakstīt tekstu reklāmai, jāsaprot vai tā būs atbilstoša auditorijai. Pēc mērķauditorijas definēšanas, jāpievērš uzmanība to perspektīvai un jāatbild uz tādiem jautājumiem kā – Ar kādām problēmām un problēmgadījumiem tie saskaras? Kā produkts/pakalpojums palīdz šīs problēmas vai vajadzības apmierināt? Kādi ir iespējamie jautājumi, kas var rasties par jūsu produktu? Šie jautājumi palīdzēs izprast kādu informāciju jāiekļauj reklāmā.

3. Iekļaujiet produkta/pakalpojuma priekšrocības

Kas liek jūsu produktam atšķirties no visiem citiem? Kādas ir tā priekšrocības? Iekļaujiet šo informāciju teksta reklāmā, lai pievērstu lielāku auditorijas uzmanību.

4. Pievienojiet ‘Call to action’ jeb aicinājumu uz darbību

Reklāmas tekstā vēlams iekļaut aicinājumu uz darbību, lai auditorija zinātu kā rīkoties. ‘Pērc tagad’, ‘Iepērcies jau šodien’, ‘Zvani’, ‘Uzzini vairāk’ – šāda tipa teksta iekļaušana reklāmā, veicina auditorijas darbību un rezultātu iegūšanu. Galvenais ziņojumam jābūt tiešam un skaidram.

5. Izmantojiet atslēgvārdus

Protams, viena no galvenajām teksta reklāmas detaļām ir atslēgvārdi. Tos parasti ievieto pirmajā vai otrajā virsraksta līmenī. Tas ļauj auditorijai identificēt to kas ir meklēts ar reklāmu, kas tam tiek piedāvāta.

Ir situācijas, kad izveidota reklāma, bet tā arī netiek parādīta Google sistēmā. Par iemesliem vari izlasīt te. 

 

Ja Jūs vēlaties Google reklāmu izveidi nodot profesionāļu rokās – sazinieties ar mūsu komandu un kopīgi atradīsim Jums atbilstošos risinājumus! Bet tiem, kas jau izmanto Google AdWords, piedāvājam uzlabot rezultātus par vismaz 15%! 

88 views
bottom of page