Location extension jeb atrašanās vietu paplašinājums ļauj lietotājiem uzzināt uzņēmuma atrašānās vietu, reklāmām pievienojot adresi, karti vai attālumu līdz Jūsu uzņēmumam. Lietotājiem tiek sniegta iespēja “uzklikšķināt” uz pievienotā paplašinājuma, lai uzzinātu detalizētāku informāciju par uzņēmuma atrašanās vietu vai arī saņemtu norādes, kā līdz tam nokļūt. Dažkārt atrašanās vietas paplašinājumi sevī ietver telefona numuru vai pogu “zvanīt tagad”, lai atvieglotu lietotājiem iespēju sazināties ar uzņēmumu.
2017. gada 14. martā Google iepazīstināja ar jaunu displeja reklāmu formātu, kurā tiks iekļauts atrašanās vietu paplašinājums. Jaunajā reklāmu formātā var iekļaut attēlus, uzņēmuma atrašanās vietu un darba laiku, kā norādīts zemāk redzamajā attēlā. Piemēram, vietējās maizes ceptuves reklāma varētu parādīties lietotājam, kurš šajā brīdī lasa recepšu vai pavāru blogu.
Photo: MarketingLand blog
Testējot jaunās atrašanās vietu paplašinājumu reklāmas, Google novēroja, ka 60% no klikšķiem uz reklāmas paplašinājuma tika veikti, lai saņemtu norādes, kā nokļūt līdz konkrētajam uzņēmumam, vai saņemu citu informāciju, kas saistīta ar uzņēmuma atrašanās vietu.
Automātiskā konvertācija, uzstādīšana un atteikšanās no reklāmas paplašinājuma
Reklāmdevējiem jaunā formāta reklāmas ir iespējams izveidot pašiem, taču jāņem vērā fakts, ka teksta reklāmas, adaptīvās reklāmas un 300×250 attēlu reklāmas jau automātiski var tikt pārveidotas uz jauno atrašanās vietu paplašinājuma formātu (ja vien reklāmdevēji no šī formāta nav atteikušies). Instrukcijas kā atteikties no pakalpojuma atrodamas zemāk.
Lai izveidotu jaunas displeja reklāmas kampaņas ar atrašānās vietu paplašinājumiem:
kampaņas iestatījumos atzīmējiet opciju “Extend my ads with location information”;
lai reklāmas ar atrašanās vietas paplašinājumiem tiktu rādītas tikai lietotājiem, kuri atrodas netālu no Jūsu uzņēmuma (nevis cilvēkiem, kuri ir interesējas par šo vietu), sadaļā “Location options (advanced)” izvēlieties “People in my targeted location”.
Kad pievienosiet atrašanās vietas paplašinājumus, Jums tiks piedāvāta opcija filtrēt atrašanās vietas, kas atbilst uzņēmuma nosaukumam un/ vai kategorijai vai izvēlēties konkrētas atrašanās vietas.
Photo: MarketingLand blog
Ja vēlaties atteikties no atrašanās vietu paplašinājumiem displeja reklāmas kampaņās vai reklāmu grupās, dodieties uz reklāmas paplašinājumu sadaļu un izvēlieties “Location extensions” :
klikišķiniet uz + Extension pogas;
izvēlieties “Select campaigns” (vai “Select ad groups”);
izvēlieties vienu vai vairākās reklāmas kampaņas (vai reklāmu grupas), kurās vēlaties atslēgt atrašanās vietas paplašinājumus;
izvēlieties “Use campaign location extension” un pēc tam atzīmējiet “Disable location extensions” opciju.
Top Media ir sertficēts Google partneris un Premier Badge ieguvējs, kas piedāvā maksas reklāmas iespējas četros populārākajos PPC (pay-per-click) kanālos, tai skaitā, Google Adwords. Top Media spēs uzlabot Jūsu uzņēmuma rādītājus un ļaus ātrāk sasniegt vēlamos rezultātus, veidojot kreatīvas un orģinālas teksta un displeja reklāmas kampaņas. Ja vēlaties nodrošināt pārliecinošus rezultātus savam uzņēmumam vietējā un starptautiskajā tirgū un vienmēr būt lietas kursā par Google jaunumiem, droši sazinieties ar mums un piesakieties konsultācijai ar nozares speciālistiem. Top Media – vienmēr soli priekšā konkurentiem!
Avoti: Google Support, Marketing Land
Comments