top of page
  • Writer's pictureTop Media

Facebook live translācija jeb Facebook LIVE - kā to izmantot savā labā?

Domājams, ka Facebook LIVE Tev nav nekas jauns, tomēr vai esi aizdomājies par to, kā Facebook LIVE var izmantot savā un sava biznesa labā? Ja, nē, tad turpini lasīt, jo esam sagatavojuši noderīgus padomus un idejas, kuras ir vērts zināt!


Kas ir Facebook LIVE?

Neaizraujoties ar garām definīcijām Facebook LIVE, kā to raksturo pats Facebook, ir jautrs, interaktīvs un efektīvs veids kā sazināties ar saviem sekotājiem. Un ne tikai, jo kā liecina dati, tas ir arī viens no efektīvākajiem veidiem, kā ātri pavairot savas Facebook lapas sekotāju skaitu.


“Kā tas ir iespējams?” Tu domā.

Pavisam vienkārši, jo Facebook LIVE nodrošina gan 2 reizes lielāku sasniedzamību(reach), gan 25% lielāku iesaisti (engagement), kas savukārt patīk Facebook algoritmam. Vai nav lieliski? Kā arī pēc sociālo mēdiju datiem šodien statistika liecina, ka cilvēki pavada vairāk laika (pat trīs reizes vairāk laika) skatoties Facebook LIVE, nekā parastos video.


Taču kā Facebook LIVE izmantot pareizi?

Kā jau it visur, lai labi startētu Facebook LIVE spēles laukumā, ir nepieciešams sagatavoties. Ar ko sākt? Seko līdz šiem soļiem, un garantējam, ka būsi gatavs!


Pirms došanās LIVE

#1 Izziņo savu LIVE, publicējot pasākumu Facebook, kā arī publicējot informāciju savos sociālajos kontos. Šeit svarīgi padomāt par piesaistošu aicinājumu un LIVE tematiku, kas spēs uzrunāt cilvēkus pievienoties.

#2 Pārliecinies, ka interneta savienojums ir augstākajā līmenī, lai nerastos situācijas, kad kaut kas “nobrūk”.

#3 Nodrošini labu apgaismojuma un skaņas kvalitāti, lai tā dēļ, ka Tevi vienkārši nav iespējams dzirdēt, cilvēkiem zustu interese uzkavēties.


LIVE laikā

#1 Piešķir kontekstu savam LIVE, iepazīstinot sevi, un izskaidrojot šīs dienas programmu, tematus, kuri tiks apspriesti.

#2 Tāpat informē skatītājus par to, kad būs iespējams uzdot jautājumus vai kur to darīt, kā piemēram, komentāru sadaļā, kur sarunas beigās tos atbildēsi.

#3 Neaizmisti LIVE laikā uzrunāt savus skatītājus, sasveicinoties ar tiem personīgi. Šāda veida pieeja dalībniekiem liks justies novērtētiem un gaidītiem.

#4 Kā arī, ja iespējams sarunu padari pēc iespējas interaktīvāku, lai visi piedalās, komentē, paužot savas sajūtas un ieteikumus.

#5 Un pats galvenais, esi Tu pats! jo nekas tik ļoti neuzrunā, kā jauka personība!


LIVE beigās

#1 LIVE beigās neaizmisti dalībniekiem lūgt piesekot Tavai Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter lapai, lai brīdī, kad dzelzs ir karsta, nepalaistu garām savu iespēju.

#2 Tāpat virzi savus sekotājus uz nākamo soli ar “call to action” palīdzību, piedāvājot iespēju pieteikties, piemēram, uz bezmaksas konsultāciju vai meistarklasi.

#3 Un visbeidzot atvadoties, neaizmirsti izziņot par nākamo live vebināru vai tiešsaistes pasākumu, kurā iespējams pieteikties!


Vai arī Tev rodas jautājums “Par ko man vispār stāstīt LIVE, un vai vispār kādam tas interesēs?”

Nesatraucies, jo arī šeit mēs varam palīdzēt ar idejām, kuras ir noderīgas gan Tavai auditorijai, gan cilvēkiem, kas interesējas par noderīgu informāciju.


Mēs TOPmedia komanda iesakām Tev paskatīties uz Facebook LIVE kā vel vienu formātu. Tā vietā, lai sagatavotu izpētes materiālu vai bloga rakstu kā šo, Tev ir iespēja cilvēkiem sniegt noderīgi informāciju ar Facebook LIVE palīdzību. Tas ir veids kā iepazīstināt cilvēkus ar sevi un savu uzņēmumu (tā teikt “go behind the scenes”) ar to kā izskatās diena uzņēmumā, kā top produkti vai kādi forši darbinieki strādā Tavā uzņēmumā.


Tāpat, lai sniegtu saistošu informāciju, mēs iesakām LIVE laikā apspriest sabiedrībā aktuālus tematus vai tematus, kas skar nozari, industriju, kurā Tu darbojies. Šāda tematika ir lieliska, lai izteiktu savas domas vai dalītos ar pieredzi, kas var būt noderīga vairāk cilvēkiem nekā Tu domā.


Vai intervija ar industrijā zināmu cilvēku vai speciālistu Facebook LIVE laikā derētu? Jā, lieliska ideja! It sevišķi iknedēļas vai mēneša. Viena no labākajām idejām, kas sniedz vislielākos auditorijas iesaistes rezultātus, un parāda uzņēmuma profesionalitāti un zināšanas.


Un visbeidzot produktu demonstrēšana. Lielisks veids kā savu auditoriju iepazīstināt ar jaunākajiem produktiem to piedāvājumiem vai lietošanas noteikumiem caur LIVE.


Šīs ir tikai dažas idejas, kuru mums vel ir daudz, taču ceram, ka Tev tās bija noderīgas.

Ja arī Tev interesē jaunu sekotāju un klientu piesaiste tādās platformās kā Facebook vai Instagram, vairāk par mūsu pakalpojumiem lasi sadaļā REKLĀMA FACEBOOK/INSTAGRAM.


212 views
bottom of page