• Top Media

Facebook Lead Ads – Kā Tās Darbojas?

Tas nav noslēpums – lielai daļai uzņēmumu visā pasaulē Facebook ir iecienītākā reklamēšanās platforma. Tas ir iecienīts reklāmas kanāls, jo ir viegli lietojams un vadāms. Facebook ir plašas mērķauditorijas atlases iespējas, kas uz Jūsu mājaslapu novada lielāko daļu auditorijas, kā arī uzrāda vislabākos pārdošanas rezultātus.

2015. gada jūlijā Facebook iepazīstināja reklāmdevējus ar Facebook Lead Ads. Dodoties uz savas Facebook biznesa lapas “Ads Manager” kontu un  izvēloties veidot kampaņu, opciju “Lead Generation” varēsiet atrast mērķu izvēles sadaļā.

Photo: Top Media Facebook Ads Manager

Tiklīdz esat noteikuši kampaņas mērķi, Jums ir iespēja sākt veidot reklāmas. Nākamais solis pēc mērķa nospraušanas ir mērķauditorijas kritēriji – atrašanās vieta, vecums, dzimums, valoda kā arī atlase atbilstoši interesēm.

KAS IR FACEBOOK LEAD ADS?

Facebook sāka piedāvāt biznesa lapu īpašniekiem opciju “Lead Ads”, lai palīdzētu veicināt lietotājus aizpildīt anketas un veidlapas. Kā šādu opcijas ieviešanu paskaidroja pats Facebook:

-“Vai ziniet ko neviens, nekad nav teicis?” Neviens nekad nav teicis: “Man ļoti patīk aizpildīt anketas!”

Patiesību sakot anketas un veidlapas ir diezgan noderīgas. “Lead Ads” ir jauns un atvieglots veids, kā uzrunāt potenciālos klientus un pie reizes saņemt aizpildītas formas. “Lead Ads” ir ērti lietojams arī izmantojot mobilo tālruni, un uz to Facebook liek lielu uzsvaru.

Tā vietā, lai mērķauditoriju novadītu uz mājaslapu, kur forma vai anketa viņiem būtu jāaizpilda manuāli, tiklīdz kā lietotājs uz reklāmas nospiež pogu “pieteikties” viņa kontaktinformācija (vārds un e-pasts) jau ir ievadīts viņa vietā un vienīgais, kas viņam jāizdara – jānospiež apstiprinājuma poga. Visas darbības tiek veiktas Facebook platformā.

Ar Facebook Lead Ads potenciālie pircēji var pietiekties vai pierakstīties jebkam, ko piedāvājat platformā, savukārt Jums tiek sniegta precīza lietotāja kontaktinformācija turpmākai komunikācijai.

Kad potenciālie pircēji redz Jūsu reklāmu Facebook, viņi var pierakstīties jaunumiem un citiem bonusiem – iknedēļas avīzei, jauno produktu izmēģinājuma versijām, bezmaksas aplikācijām un daudz kam citam.

Apskatīsim piemēru – pēc formatējuma reklāma izskatās tieši tāda pati kā jebkura cita reklāma, kas izveidota Facebook Ads Manager un nonākusi uz lietotāju Facebook sienas.

Photo: Top Media Facebook Ads Manager

Top Media reklāmas piemērā teksts atbilst “short form”, jo neprasa noklikšķināt uz pogas “vairāk”, kas atbilst “long form” formatējumam.

Photo: Top Media Facebook Ads Manager

Pirms satura publicēšanas Facebook bieži vien uzsver, ka sagatavotais saturs ir pārāk garš un samazinās sasniegto cilvēku skaitu (jo cilvēki nav ieinteresēti lasīt garus ierakstus). Ja Jūsu mērķis ir iegūt aizpildītu anketu, formu jeb lejuplādētu aplikāciju, tad iesakām pagarināto tekstu labāk ievietot savā Facebook reklāmā nekā ļaut lietotājiem “uzzināt vairāk” Jūsu mājaslapā. Ja lietotāji ir pārāk slinki, lai iepazītos ar informāciju Jūsu Facebook reklāma, viņi noteikti neapmeklēs Jūsu mājaslapu, lai “uzzinātu vairāk”. Ja reklāmas teksts ir garāks nekā rekomendēts – labāk, lai tas atrodas reklāmā nekā paliek neizlasīts Jūsu mājaslapā


Lietotāji izdara lēmumu balstoties uz informāciju, kuru sniedzat reklāmas tekstā.

Tiklīdz kā lietotājs būs noklikšķinājis uz Jūsu izvietotās reklāmas, viņam tiks piedāvāta iespēja aizpildīt formu Facebook aplikācijas ietvaros.

Photo: Top Media Facebook Ads Manager

Veidojot formu Jums tiek dotas izvēles iespējas, ļaujot pašam izvēlēties, kādu informāciju vēlaties iegūt no potenciāla klienta. Iespējās tiek piedāvāts daudz kas vairāk kā tikai uzzināt lietotāja vārdu un e-pasta adresi. Jautājumi ir bezlimita kā arī Jums ir iespēja tos veidot pašiem.


Photo: Top Media Facebook Ads Manager

Tiklīdz kā lietotājs būs atbildējis uz visiem Jums interesējošajiem jautājumiem un iesniedzis atbildes, viņš tiks nogādāts uz “Paldies lapu” jeb “Thank You Screen”.

Photo: Top Media Facebook Ads Manager

No “Paldies Lapas” lietotājam ir iespēja apmeklēt Jūsu mājaslapu. Facebook piedāvā pogai pievienot jebkādu url kodu, kas ļaus Jums novadīt lietotāju uz sev vēlamo mājaslapas sadaļu.

KĀ PIEKĻŪT IEGŪTAJAI INFORMĀCIJAI?

Photo: Top Media Facebook Ads Manager

Iegūto informāciju iespējams iegūt uzklikšķinot sadaļā “Publishing Tools”. Šī sadaļa Jums būs pieejama tīklīdz apmeklēsiet biznesa lapu no adminstrātora sadaļas. Saņemto informāciju iespējams lejuplādēt savā datorā un saņemt  Excel formātā.

Pirms informācijas lejuplādēšanas Jums ir iespēja izvēlēties par kādu periodu vēlaties iegūt saņemto informāciju. Excel failā pieejami tādi dati kā reklāmas ID un nosaukums, Adgroupas nosaukums, kampaņas ID un nosaukums kā arī informācija, kuru lietotāji ir snieguši Jūsu pieteikuma anketās.

Ja vēlaties saņemt pārliecinošus rezultātus Facebook reklāmas platformā, palielināt klientu skaitu un aizpildīto anketu daudzmu kā arī uzlabot fanu skaitu savai biznesa lapai, droši sazinieties ar Top Media un piesakieties konsultācijai ar nozares speciālistiem.

Avoti: Facebook, Digital Marketer

© 2020 Top Media. Visas tiesības rezervētas. Privātuma politika.